HH80 Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Tisser kanskje 10 ganger på et døgn. Og da kommer det lite. Noen ganger normale mengder da.. Var hos jordmor idag og urinen er fin, men lillebror ligger i seteleie og jeg føler det presser mot blæra... Flere som kjenner seg igjen ??
Spire nr.2 <3 Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 10ggr.er ingenting her!!jeg går så utrolig mye på do hele døgnet,og det hsr jeg gjort lenge..!!Hvor mye det kommer hver gang avhenger jo av hvor mye jeg drikker,men der er ofte!!
HH80 Skrevet 25. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2013 Er hvertfall irriterende, føler jeg må skikkelig tisse og tisser jeg ... Ikke vet jeg eksakt hvor mye, men kanskje ca 100 ml. E snaut vanlig melkeglass ! Men det er klart når du tisser 2-3 ganger på natta så kommer det jo ikke masse urin på Morgan ; ))
Tresøtesmå141517 Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 10 ganger kan jeg nesten slå på en time Men det kommer ikke så mye hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå