Gå til innhold

Klyster i uke 17 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 17, og magen er Treg ! Jeg spiser sunt, drikker mye vann, trener ofte og alt fra svisker, linfrø, ulik mat, mini klyx, laktulose osv er prøvd over lengre tid uten hell :/

Var sist på toaletter for 6 dager siden, legen sa jeg måtte kjøpe meg klyster.

Men det ser så 'mye' ut... Er det trygt, noen som har prøvd? ;-)

Anonymous poster hash: 093a2...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp heller pærekultura (halv glass), duphalac (halvt glass) også tar du i 10 laxoberal dråper. Bland så sammen, gjenta inntil effekt. Veldig effektivt. Denne blandingen brukes på sykehus når pasienter har prøvd det meste uten å få avføring. Dette funker uansett å det drikkes bare :-)

Husk at det må være pærekultura, ikke noe annet.

Anonymous poster hash: 860b1...093

Skrevet

Takk :) Det skal jeg prøve, må det være duphalac eller kan jeg bruke laktulose? Og et HALVT melkeglass??

Dette er trygt for gravide håper jeg :-)

Anonymous poster hash: 093a2...035

Skrevet

Kjøp heller pærekultura (halv glass), duphalac (halvt glass) også tar du i 10 laxoberal dråper. Bland så sammen, gjenta inntil effekt. Veldig effektivt. Denne blandingen brukes på sykehus når pasienter har prøvd det meste uten å få avføring. Dette funker uansett å det drikkes bare :-)

Husk at det må være pærekultura, ikke noe annet.Anonymous poster hash: 860b1...093

Jeg har jobbet på flere sykehus i over 10 år, sengepost og intensiv, og den blandingen har jeg aldri hørt om. Det var VELDIG mye lactulose i oppskriften din. Sikkert ikke farlig, men ville ikke uten videre kastet i meg den plumbo-blandingen der som gravid uten å snakket med lege iallefall.

Anonymous poster hash: 575d8...44e

Skrevet

Jeg jobber på gastro å det er en helt vanlig blanding hos oss. Bruker ofte. Vet om flere avdelinger som også har tatt i bruk dette fordi det er så effektivt. Har du lavt blodtrykk hi, så vil jeg råde deg til å ikke ta blandingen. De som har svært lavt blodtrykk kan få lavere

:-) hvis du ikke bruker dette på din avdeling av har noen som sliter med avføringen anbefaler jeg deg å prøve denne "gastro bomben" rom vi kaller den. Nettopp fordi den i deg aller fleste tilfeller har flott effekt, bedre enn kjyster osv

Anonymous poster hash: 860b1...093

Skrevet

Maks dose laktulose er 30 ml 2 ganger i døgnet. Annet bruk skal konfereres lege.

Hilsen farmasøyt

Anonymous poster hash: 9f7ec...a73

Skrevet

Har du prøvd "Frukt og fiber" tyggeterninger fra apoteket?

Anonymous poster hash: c28cb...f84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...