Gå til innhold

Hjeeeelp! Vondt på et punkt rett under høyre ribbein

Anbefalte innlegg

Det er ømt, svir om jeg presser, og gjør sinnsykt *holder på å gråte*, vondt om ungen skal finne på å sparke akkurat der. Det er som nevnt et området under høyre ribbein. Gjør ikke vondt komstant, kun når ungen sparker, og om jeg trykker. Hva i kan dette være?!

Fortsetter under...

Det er ømt, svir om jeg presser, og gjør sinnsykt *holder på å gråte*, vondt om ungen skal finne på å sparke akkurat der. Det er som nevnt et området under høyre ribbein. Gjør ikke vondt komstant, kun når ungen sparker, og om jeg trykker. Hva i kan dette være?!

Du skriver ikke hvor langt på vei du er og når du var på kontroll sist. Det kan som hun over sier ribbeinsbrist. Er det vondt å trekke pusten dypt? Det kan og være "gnagsår" på innsiden? Babyen som presser på samme plass over tid? Har hatt det samme, bare på venstre side. Kan også være bare muskelstrekk. Obs! KAN også være sv.sk.forgiftning med påvirkning av lever? Syns du skal ringe føden. Bare for sikkerhet skyld.

Jeg er ikke så veldig langt på vei, kun 32 uker. Var på kontroll forrige uke og da var alt fint. Glemte å spørre om det ømme punktet da, men pratet med føden i stad. De mente det hørtes ut som jeg har fått en blåmerke/sår ell lignende på innsiden av magen. Da er d bare å holde ut... :-|

Jeg er ikke så veldig langt på vei, kun 32 uker. Var på kontroll forrige uke og da var alt fint. Glemte å spørre om det ømme punktet da, men pratet med føden i stad. De mente det hørtes ut som jeg har fått en blåmerke/sår ell lignende på innsiden av magen. Da er d bare å holde ut... :-|

Som jeg tenkte. Samme som meg. Hadde det faktisk veldig lenge jeg! Fra uke 24 til uke 33! :S Nå har babyen sunket ned i bekkenet, TAKK GUD! Kan puste normalt, spise litt mer og det gjør ikke vondt lenger under venstre ribbeinsbue! :) Er i uke 37. :) Bra du ringte føden! Godt å få det avklart.

Annonse

Eh.. jeg sa jeg skulle holde ut? Tar det pent tilbake. Dette er ille vondt!! Mitt sår/blåmerke er midt på magen, så å si. Ungen kommer neppe til å synke så lavt! Wææææ. Heldig du som er ferdig snart. Burde nok ta det opp hos jordmor neste gang jeg skal på kontroll. Begynner nesten å bli uholdbart :-(

Eh.. jeg sa jeg skulle holde ut? Tar det pent tilbake. Dette er ille vondt!! Mitt sår/blåmerke er midt på magen, så å si. Ungen kommer neppe til å synke så lavt! Wææææ. Heldig du som er ferdig snart. Burde nok ta det opp hos jordmor neste gang jeg skal på kontroll. Begynner nesten å bli uholdbart :-(

Jeg var inne til alle mulige slags undersøkelser men de fant ingenting! Legen mistenkte faktisk magesår! :/ Men det var det ikke. Har du fått en nøye undersøkelse? Klart du må høre med jordmor! Håper du finner ut av det fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...