Bustetroll Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Skal til Tyristrand i morgen tidlig, og det er jo ganske lang reisevei med buss... Antar at det er sånn trapp opp, og ikke mulighet for å ta med vognen inn på selve bussen?Man får hjelp til å legge sammen vogna og putte den i bagasjen?Noen tips til lang bussreise med barn? 10 1/2 mnd..
Gulosten™ Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Hva i all verden skal du der?? Man må ha vogna under bussen ja, men ta med bæresele du kan ha babyen i mens du lemper bagasje og betaler. Det er integrerte barneseter i bussen, med 5-punktssele. Setene er markert med gul nakkestøtte og barnesetet er i ryggen på bussetet.
Gjest Morn du Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Hvis du reiser fra startholdeplassen vil jeg tro du får hjelp. Kanskje best at du legger den sammen og sjåføren holder barnet? Med tanke på at det finnes mange typer vogner, er det ikke sikkert at sjåføren er god på "din vogn". God tur
Bustetroll Skrevet 24. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2013 Hva i all verden skal du der?? Man må ha vogna under bussen ja, men ta med bæresele du kan ha babyen i mens du lemper bagasje og betaler. Det er integrerte barneseter i bussen, med 5-punktssele. Setene er markert med gul nakkestøtte og barnesetet er i ryggen på bussetet. oi er det det? Så bra ! I ryggen? som i gjemt inni en plass? Skal besøke en venninne som har fått baby
Bustetroll Skrevet 24. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2013 Hvis du reiser fra startholdeplassen vil jeg tro du får hjelp. Kanskje best at du legger den sammen og sjåføren holder barnet? Med tanke på at det finnes mange typer vogner, er det ikke sikkert at sjåføren er god på "din vogn". God tur Ja da får sjåføren være barnevakt Er tfk, så ganske enkel Skal ha med meg meitai'en uansett. Reiser fra startstasjonen tror jeg, hvis det er oslo bussterminal:p Ellers får jeg bare spørre noen andre om hjelp:D
Gulosten™ Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Hva i all verden skal du der?? Man må ha vogna under bussen ja, men ta med bæresele du kan ha babyen i mens du lemper bagasje og betaler. Det er integrerte barneseter i bussen, med 5-punktssele. Setene er markert med gul nakkestøtte og barnesetet er i ryggen på bussetet. oi er det det? Så bra ! I ryggen? som i gjemt inni en plass? Skal besøke en venninne som har fått baby Ja gjemt på baksiden Bra du tar den fra bussterminalen da, så ingen tar plassen. Har du planlagt hvordan du skal komme deg fra Hfs og utover?
Bustetroll Skrevet 24. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2013 Hva i all verden skal du der?? Man må ha vogna under bussen ja, men ta med bæresele du kan ha babyen i mens du lemper bagasje og betaler. Det er integrerte barneseter i bussen, med 5-punktssele. Setene er markert med gul nakkestøtte og barnesetet er i ryggen på bussetet.oi er det det? Så bra ! I ryggen? som i gjemt inni en plass?Skal besøke en venninne som har fått baby Ja gjemt på baksiden Bra du tar den fra bussterminalen da, så ingen tar plassen. Har du planlagt hvordan du skal komme deg fra Hfs og utover? tittet på ruter.no og da var det i alle fall en buss som gikk? Måtte vente 45 min i hønefoss da:( Så håper det er sol! Får ta meg en kaffe på en benk, he he. Hvis ikke du vet om en hemmelig buss som går før
Gulosten™ Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Hva i all verden skal du der?? Man må ha vogna under bussen ja, men ta med bæresele du kan ha babyen i mens du lemper bagasje og betaler. Det er integrerte barneseter i bussen, med 5-punktssele. Setene er markert med gul nakkestøtte og barnesetet er i ryggen på bussetet.oi er det det? Så bra ! I ryggen? som i gjemt inni en plass?Skal besøke en venninne som har fått baby Ja gjemt på baksiden Bra du tar den fra bussterminalen da, så ingen tar plassen. Har du planlagt hvordan du skal komme deg fra Hfs og utover? tittet på ruter.no og da var det i alle fall en buss som gikk? Måtte vente 45 min i hønefoss da:( Så håper det er sol! Får ta meg en kaffe på en benk, he he. Hvis ikke du vet om en hemmelig buss som går før Så bra, det går vel ikke akkurat flest busser utover der...
Bustetroll Skrevet 24. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2013 Hva i all verden skal du der?? Man må ha vogna under bussen ja, men ta med bæresele du kan ha babyen i mens du lemper bagasje og betaler. Det er integrerte barneseter i bussen, med 5-punktssele. Setene er markert med gul nakkestøtte og barnesetet er i ryggen på bussetet.oi er det det? Så bra ! I ryggen? som i gjemt inni en plass?Skal besøke en venninne som har fått baby Ja gjemt på baksiden Bra du tar den fra bussterminalen da, så ingen tar plassen. Har du planlagt hvordan du skal komme deg fra Hfs og utover?tittet på ruter.no og da var det i alle fall en buss som gikk? Måtte vente 45 min i hønefoss da:( Så håper det er sol! Får ta meg en kaffe på en benk, he he. Hvis ikke du vet om en hemmelig buss som går før Så bra, det går vel ikke akkurat flest busser utover der... Nei det var vel den ene
Gjest Morn du Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 He he, bor ikke så langt fra Hønefoss og er velsigna med ca 3 busser i døgnet Godt en har bil
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Det kan bli en lang bussreise. Sørg for at babyen er trøtt før avreise slik at det kan soves på bussen. Du kommer til å gå fort tom for ting å leke med og undersøke. Nøkler og annet spennende varer litt. Ha m nok mat og drikke. Anonymous poster hash: 37417...143
Bustetroll Skrevet 24. september 2013 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2013 Det kan bli en lang bussreise. Sørg for at babyen er trøtt før avreise slik at det kan soves på bussen. Du kommer til å gå fort tom for ting å leke med og undersøke. Nøkler og annet spennende varer litt. Ha m nok mat og drikke. Anonymous poster hash: 37417...143 Har en drøm av en baby, så går nok ganske bra uansett tenker jeg:) Men ja, skal passe på at hun er trøtt
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Ja de Setene er geniale... Og husk at du bare betaler ungdomsbilett på bussen Anonymous poster hash: 5378a...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå