Gå til innhold

Er det vanlig å gulpe vann??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lille tassen gulper, hver dag, hele dagen. I det siste har han begynt å gulpe bare vann, akkurat som om melka er tatt opp og vannet blir igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gulpa sistemann noe jeg trodde var bare vann, viste seg at det var en god blanding av spytt og vann ;) mye sikel?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det er mengder ;-) samme som gulp, bare vann...lukter oppkast :/

Skrevet

Nei, det er mengder ;-) samme som gulp, bare vann...lukter oppkast :/

det var mengder her også, gjennom hele dagen og natta. Jeg bøe veldig bekymret fordi jeg trodde han var syk. Men han hadde heldigvis bare høy spyttproduksjon :) ga seg når han var 6,5 mnd :)
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hmm.. da er det vel ufarlig da. Får ta opp det og gulpingen på neste kontroll :P

Skrevet

Kan det være magesyre? Siden det lukter oppkast...

Anonymous poster hash: 86972...f82
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan det være magesyre? Siden det lukter oppkast...

Vet ikke, kanskje? Men han gulper alltid etter hvert måltid, så mye at både han og jeg må skifte. Om han ikke gulper med en gang, men venter en times tid, så er det alltid klart...

Skrevet

Ta en tlf til helsesøster imorgen :) da slipper du og bekymre deg, høres veldig ut som min lille :) er så gla gulpinga er over nå som han er blitt 11 mnd :) for jeg syns vi skiftet 14 ganger om dagen :) andre hadde gulpeklut med over alt, vi hadde et stort håndkle gitt ;)

Skrevet

Nå gulper ikke mitt barn mengder, og har heller aldri gjort det, men ventet hun med gulpingen, f.eks en times tid, var det alltid vann, og luktet oppkast. Jeg fikk beskjed fra HS om at det var magesyre, og ikke farlig. Men jeg tenker det må være ubehagelig for de små, magesyre svir jo i spiserøret/halsen! Hvis han gulper så mye, kan du jo kanskje få råd om noe som kan hjelpe mot gulpingen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...