Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Minsten på 3 mnd sover stort sett fra 22-06, og fra 06.30-9. Jeg har lyst på en bitteliten overnatting borte til helga, hvor jeg drar i 18tiden på fredag og kommer hjem i 14tiden på lørdag. Får babyen varige men av det tror dere? Anonymous poster hash: 74a54...a49
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Går nok fint for babyen, men JEG hadde ikke sovet eller kost meg ett eneste sekund Har en baby på 3 mnd selv, og orker ikke tanken på noen timer borte engang. Anonymous poster hash: c0f41...f43
LillefrøNr4 Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 hvis du kjenner det er rett så drar du en tur. gjør så godt å komme hjem uthvilt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Takk Neida, jeg er ikke helt "der", jeg klarer meg uten en liten stund ;-) ikke sikkert jeg drar, men akkurat idag kjente jeg på behovet for å være litt i fred ;-) Anonymous poster hash: 74a54...a49
MammantilNurket Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Jeg reiser på spa med venninner neste helg. Vi skal ha en overnatting. Nurket (snart 3 mnd.) skal være hos min mor. Hun er fantastisk med ham og han er de beste hender. Jeg gleder meg til kvalitetstid med jentene, massasje, god mat og vin. Kommer hjem fresh, glad og med masse overskudd til å være god Mamma og Kjæreste
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Jeg reiser på spa med venninner neste helg. Vi skal ha en overnatting. Nurket (snart 3 mnd.) skal være hos min mor. Hun er fantastisk med ham og han er de beste hender. Jeg gleder meg til kvalitetstid med jentene, massasje, god mat og vin. Kommer hjem fresh, glad og med masse overskudd til å være god Mamma og Kjæreste Hørtes nydelig ut da drar jeg.. Kanskje med god samvittighet. Han overlever fint med faren da, så skal vel gå Anonymous poster hash: 74a54...a49
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Går veldig bra så lenge babyen kjenner de er hos godt lille her har vert borte siden han var 4mnd . hos bestemor og bestefar
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Går veldig bra så lenge babyen kjenner de er hos godt lille her har vert borte siden han var 4mnd . hos bestemor og bestefar Han blir hjemme med far Anonymous poster hash: 74a54...a49
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Jeg reiser på spa med venninner neste helg. Vi skal ha en overnatting. Nurket (snart 3 mnd.) skal være hos min mor. Hun er fantastisk med ham og han er de beste hender. Jeg gleder meg til kvalitetstid med jentene, massasje, god mat og vin. Kommer hjem fresh, glad og med masse overskudd til å være god Mamma og Kjæreste Hvor er far? Anonymous poster hash: 6948a...c4b
MammantilNurket Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Jeg reiser på spa med venninner neste helg. Vi skal ha en overnatting. Nurket (snart 3 mnd.) skal være hos min mor. Hun er fantastisk med ham og han er de beste hender. Jeg gleder meg til kvalitetstid med jentene, massasje, god mat og vin. Kommer hjem fresh, glad og med masse overskudd til å være god Mamma og Kjæreste Hvor er far? Anonymous poster hash: 6948a...c4b Han skal delta i konkurranse denne helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå