Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Vi er på jakt etter en ny bil og har bestemt oss for å gå for Toyota. Har nå vært å sett på Toyota Yaris og Toyota Auris. Hadde egentlig bestemt oss for å gå for en Yaris men så ser jeg at sikkerhetsbelte i midten bak der er festet på en veldig rar måte. Det henger på en måte i taket. sånn at du må feste det på begge sider av hoften din. Er det trygt for en på 10 år å sitte der? Hun har sluttet å sitte i belte stol. Føler at sikkerhetsbelte ikke vil sitte skikkelig på henne og at belte som kommer fra taket vil ligge feil over brystet hennes. Noen som har bil med sikkerhetsbelte festet oppi taket? Hva er grunnen til at det er festet i taket og ikke i seteryggen? Toyota Auris har sikkerhetsbelte som kommer ut fra seteryggen som jeg er vandt med. Føler at sikkerhetsbelte vil ligge mer riktig over brystet da. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 127b5...46e
Elsker livet Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg har ingen anelse, men ville ha hørt om forhandler kunne gi meg et fornuftig svar.
soleia Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 i S-maxen vår har vi sikkringssele som kjem frå taket og er festa med to spenner. Den eine spenna kan stå i heile tida, slik at det verkar som eit vanleg trepunktsbelte til vanleg. Har ikkje barn som sit i det setet, men på meg sjølv kjennest det til å ligge som ein vanleg sikringssele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå