LanzaroteJenta Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hei! Fødte en nydelig gutt for 9 dager siden. Har hatt litt trøblete oppstart med sting som har falt ut (De ville ikke lage nye) og div turer frem og tilbake til sykepleier for rensing etc. Da har jeg jo ikke holdt meg i ro som anbefalt. Jeg har også en toåring som er i bhg, men det kan bli hektisk på kvelden. Pappa gjør sitt beste med henting og levering, men spiller flere kvelder i uka i tillegg til dagjobbing. Vi har så godt som nesten ingen familie her, og liten omgangskrets. I dag har jeg vært i skikkelig dårlig form. Lite matlyst, 38 i feber og nå har jeg akkurat kastet opp. Jeg har ikke ømme eller varme bryster, så jeg tror ikke det er brystbetennelse. Kan jeg muligens bare være veldig sliten? Er det noen andre som har vært syke rett etter fødsel? Hvordan "overlevde" dere? Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men muligens litt sympati Greit å få tømt seg ( et annet sted enn over doskåla..)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 De vil som regel ikke sy på nytt sting som går opp på grunn av infeksjonsfaren og at de nye glir ut på nytt. Har dessverre prøv det. Kan være derfor du nå har feber. At du er sliten hjelper selvsagt ikke på. Mannen din burde ta sine 14 dager hjemme etter fødselen og kutte ut spillingen nå de første ukene. Anonymous poster hash: 262c0...1d3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Kanskje du har fått en infeksjon? Man kan få feber av det. Spilling flere ganger i uken? Hva slags spilling? Kanskje du burde minne mannen din på at dere faktisk har en nyfødt i hus...? Anonymous poster hash: 46d17...81d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Har du tatt ultralyd for å se om alt av morkake har kommet ut? Man bli ganske dårlig og må da inn før å skrape ut. Jeg ville ringt sykehuset og spurt. Anonymous poster hash: 7387f...341
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Har man feber før det har gått 10 dager etter fødsel skal man ringe føden, kan være barselfeber. Jeg hadde HØY feber ett par uker etter fødsel, varte bare ett døgn, så var det over. MEn, når det er så kort tid siden fødsel så skal du altså ringe føden. Anonymous poster hash: aef98...60b
LanzaroteJenta Skrevet 24. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2013 Mannen er musiker og har faste spillejobber på pub'er osv. Skal se det ann til i morgen og så kontakte legen min. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå