Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Har s3 en no. Er fornøyd med den utenom at jeg tror d er kommet noe virus greier på den og det at batteriet ikke er særlig bra lengre :/. Aldri prøvd Iphone så har litt lyst og teste den ut. Men er litt bekymret for å angre? Anonymous poster hash: 6be80...884
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Smaken er som baken. Jeg er veldig glad i samsung, men har hørt at s4 ikke har radio - en liten ting, men noe som trekker veldig ned for min del. Anonymous poster hash: b79bd...3a4
skjotta Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 S3 har vel heller ikke radio i utgangspunktet? Tror jeg lastet den ned som app? Antennen er i hodetelefonene...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Jo, s3'en her i huset har radio i alle fall og vi har ikke lastet ned noen app... men hvis det går an å bare laste ned en app til s4 så er det jo ikke noe problem. Har en venninne som har s4 og hun klagde på at det ikke var radio, skal tipse henne om app Anonymous poster hash: b79bd...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå