lilletrillekruspersille Skrevet 24. september 2013 #1 Del Skrevet 24. september 2013 Jenta mi er nå fullt avvent. Hun begynte å miste interessen for puppen da jeg fikk tilbake mensen(ca 5 måneder), og nå ammer jeg ikke noe i det hele tatt. Ammingen ble bare et ork- lå bare å tullet og bet(med to tenner var det j***** vondt!) så jeg satte strek for ammingen da hun ble 7 måneder. (Hadde tenkt å amme til ca året, men men nå ble det slik ) Hun får vann til alle måltidene, og jeg kjøpte inn mme for å gi henne det. Men hun synes å ikke like det noe særlig. Bør jeg fortsette å forsøke å gi mme eller er det greit å bare gi vann? Hun har greit med våte bleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 24. september 2013 #2 Del Skrevet 24. september 2013 Jenta mi vil heller ikke ha mme, men i dag fikk hun kald mme fra kjøleskapet og da drakk hun nesten en hel liten flaske Fikk et tips om det på forumet her for noen dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 24. september 2013 #3 Del Skrevet 24. september 2013 Juniormelk er jo noe nan har, størstemann likte den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke meningen å kuppe tråden din, men kan spørre deg om noe HI? Hvor mye vann drikker datteren din? Jeg tilbyr min sønn på 6,5 mnd vann til hvert måltid men han drikker kun ett par slurker. Det skal sies at jeg ammer han 2 ganger per dag+ natt! og han drikker mme. Så han er nok sikkert ikke tørst. Endret vanninntaket seg for din når du sluttet å amme? Synes det er så vanskelig å vite hvor mye veske han trenger Anonymous poster hash: ac556...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrillekruspersille Skrevet 25. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke meningen å kuppe tråden din, men kan spørre deg om noe HI? Hvor mye vann drikker datteren din? Jeg tilbyr min sønn på 6,5 mnd vann til hvert måltid men han drikker kun ett par slurker. Det skal sies at jeg ammer han 2 ganger per dag+ natt! og han drikker mme. Så han er nok sikkert ikke tørst. Endret vanninntaket seg for din når du sluttet å amme? Synes det er så vanskelig å vite hvor mye veske han trenger Anonymous poster hash: ac556...55e Nå har jeg ikke målt nøyaktig hvor mye hun drikker og for å være helt ærlig så har jeg vært litt bekymret om hun får i seg nok. Hun får tilbud om vann ved hvert måltid og da drikker hun noen ganger mye andre ganger lite. Akkurat som oss Jeg skrev at hun hadde greit med våte bleier, men det jo på langt nær så mye som da jeg ammet. Hmm, jeg synes også det er vanskelig å vite hvor mye væske hun egentlig skal ha i seg, særlig når hun ikke vil ha mme. Hun drikker mer vann nå som jeg ikke ammer enn da hun fikk pupp Beklager, dette var sikkert ikke et skikkelig svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Del Skrevet 25. september 2013 Ikke meningen å kuppe tråden din, men kan spørre deg om noe HI? Hvor mye vann drikker datteren din? Jeg tilbyr min sønn på 6,5 mnd vann til hvert måltid men han drikker kun ett par slurker. Det skal sies at jeg ammer han 2 ganger per dag+ natt! og han drikker mme. Så han er nok sikkert ikke tørst. Endret vanninntaket seg for din når du sluttet å amme? Synes det er så vanskelig å vite hvor mye veske han trenger Anonymous poster hash: ac556...55e Nå har jeg ikke målt nøyaktig hvor mye hun drikker og for å være helt ærlig så har jeg vært litt bekymret om hun får i seg nok. Hun får tilbud om vann ved hvert måltid og da drikker hun noen ganger mye andre ganger lite. Akkurat som oss Jeg skrev at hun hadde greit med våte bleier, men det jo på langt nær så mye som da jeg ammet. Hmm, jeg synes også det er vanskelig å vite hvor mye væske hun egentlig skal ha i seg, særlig når hun ikke vil ha mme. Hun drikker mer vann nå som jeg ikke ammer enn da hun fikk pupp Beklager, dette var sikkert ikke et skikkelig svar Takk for svar uansett fint å høre andre erfaringer også! Anonymous poster hash: ac556...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 25. september 2013 #7 Del Skrevet 25. september 2013 Generelt råd om veskeinntak for barn under 1 år er 1dl pr kilo. De får i seg ganske mye av denne væsken gjennom mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå