Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hadde en tråd i går om at jeg får for mye informasjon om andre barn i barnehagen. Så i dag gikk jeg innom styrer for å prate med ho. Dette var så vanskelig for meg at jeg begynte å grine da jeg skulle fortelle om dette. Styrer så alvorlig på det og skulle ta tak i det. Jeg vet jo at jeg gjorde det rette. Er kjempe viktig at vi foreldre kan stole på at informasjon om våre barn og familie ikke utleveres til andre foreldre. Men er så redd nå at den ansatte skal oppdage at det er jeg som er sladrehank og at det skal bli sur miner. Vil jo ikke ødelegge for den ansatte, men sånn det er nå har ikke jeg tillit til vedkommende. Anonymous poster hash: 80c64...b39
skjotta Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Du har gjort det riktige i hvertfall. Alle barnehageansatte skal ha skrevet under på taushetsplikt, så da er det lovbrudd å slenge med leppa!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Bra gjort av deg. Det er hun andre som har gjort noe galt - ikke du. Hun kan bøye hode i skam og du heve det med stolthet. Anonymous poster hash: 546e2...935
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Kjempebra gjort av deg!! Anonymous poster hash: d4a7e...3cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå