Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hvilke krydder bruker dere i babymaten dere lager selv? Har brukt litt muskat og kokt grønsakene med ett laurbærblad Står helt still i hodet nå. Kommer ikke på noen flere Anonymous poster hash: b6738...ebe
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 akkurat det samme som i maten vår, minus salt selvfølgelig mindre chilli osv Bruker masse urter, hvitløk, spisskummen, kanel, ingefær.. Anonymous poster hash: 0a13d...a8e
MammantilNurket Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Med fare for å virke hysterisk Tror ikke jeg ville brukt muskat dersom dere har mye allergi i familien. Muskat er pr.def.ikke en nøtt, men noen kan i følge www.naaf.no reagere likevel.
☆☆☆ Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Brukte litt pepper i byrjinga, samt krydderurter. No krydrar eg maten vanleg (ho et det vi et om vi har middag før ho legg seg, ellers lagar eg eigen mat til ho med normal kryddermengde).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Med fare for å virke hysterisk Tror ikke jeg ville brukt muskat dersom dere har mye allergi i familien. Muskat er pr.def.ikke en nøtt, men noen kan i følge www.naaf.no reagere likevel. ingen grunn til å kutte ut muskaten.. men heller bare være litt ekstra oppmerksom.. Anonymous poster hash: 0a13d...a8e
MammantilNurket Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Med fare for å virke hysterisk Tror ikke jeg ville brukt muskat dersom dere har mye allergi i familien. Muskat er pr.def.ikke en nøtt, men noen kan i følge www.naaf.no reagere likevel. ingen grunn til å kutte ut muskaten.. men heller bare være litt ekstra oppmerksom.. Anonymous poster hash: 0a13d...a8e På hva? En allergisk reaksjon kan være skikkelig farlig.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Takk for svar :-) Det med muskat viste jeg ikke. Har brukt det noen ganger. Og kan ikke si at mini har reagert. Er det "trygt" å fortsette da, eller Bør man vente litt? HI Anonymous poster hash: b6738...ebe
ms.Pond Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Basilikum, kanel, oregano, ingefær, hvitløk, salvie, rosmarin... Har brukt det samme som i vår mat, men uten salt og chili. Også unngått blandingskrydder siden de gjerne inneholder endel salt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Med fare for å virke hysterisk Tror ikke jeg ville brukt muskat dersom dere har mye allergi i familien. Muskat er pr.def.ikke en nøtt, men noen kan i følge www.naaf.no reagere likevel. ingen grunn til å kutte ut muskaten.. men heller bare være litt ekstra oppmerksom..Anonymous poster hash: 0a13d...a8e På hva? En allergisk reaksjon kan være skikkelig farlig. Men man kan jo ikke kutte alt mulig tilfelle man muligens kanskje får en allergisk reaksjon.. Anonymous poster hash: 0a13d...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå