Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Travel hverdag, med dårlig økonomi gjør at jeg klør meg litt hodet over dette. Ikke er jeg flink til å lage mat og liker det egentlig ikke heller. I dag blir det koteletter med ovnsstekte poteter og salat til. Tror det kommer på rett over 100-lappen for oss fire. Flere tips? Anonymous poster hash: 3fc34...01e
☆☆☆ Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Har du sjekka ut rema sin app "middag til under 100-lappen"? Oppskriftene er til 4 pers når dei reknar prisen.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 spagetti og kjøttdeig, saus eller ketchup til pasta med spekeskinke og en salat. stekt torsk med poteter og grønnsaker. pytt i panne, blander det vi har i. typisk restemiddag. suppe med rundstykker og salat. Dette er lette middag som vi spiser en del av. Pølser og grandiosa er også på sine dager med dårlig tid. Anonymous poster hash: 1770f...4cc
Oslomama Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 jeg kjøper innimellom grønnskapsblandinger fra frysedisken, der sparer vi masse penger. Også ser jeg etter tilbud i de ulike butikkene i nærheten Hjelper masse når vi har det trangt innimellom Idag brukte jeg et par koteletter jeg som jeg kuttet opp i terninger, brukte fett og bein til å koke kraft på, med litt hvitløk, svart pepper og lauvbærblad. Lagde jevning av smør, mel og litt vann. Brukte 2 buljongterninger i og en pose grønnsaker. stekte kotelettbitene og ha oppi. Smaker nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå