Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Over hele kroppen min! Det sa min datter på 4 år til meg ista!!!!! Hva gjør jeg med dette???? Har da aldri slått henne!!!!! Anonymous poster hash: dfd18...83b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Spør henne hva hun mener med slå, om hun kan vise deg det, og når dette har hendt. Så forklarer du at man ikke skal lyve om noe så alvorlig. Anonymous poster hash: b75d8...b88
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Takk for svar Jeg spurte henne og hun sa "slik" (og klapper seg på magen) Kjente jeg ble lettere svett her jeg sitter Anonymous poster hash: dfd18...83b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 hehe!! barn å deres måte å utrykke seg på. min sønn sier ofte at jeg er slem med han, fordi jeg har litt strengere regler enn bestemor. så han vil flytte dit gudene vite hva han sier i barnehagen, der hører de nok mye rart Anonymous poster hash: 31f95...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå