Gå til innhold

Blødning i uke 10 :( ikke les vis du ikke tåler detaljer ;)

Anbefalte innlegg

Hei. Kan noen hjelpe meg. Leser meg grønn på symptomer på SA men blir ikke noe klokere. Så tenkte å fortelle om mine "symptomer" og høre om dere har hatt noe av d samme.

Igår var jeg på do (morgenen), helt vanlig. Ingen blødning. På formiddagen kom det plutselig litt koagulert blod i toalettet og d "hang" en liten slintre nedove, ingenting i trusa. Noen timer senere, var det ingenting igjen, meeeeeeeeen så før jeg skulle legge meg var d jammen som på formiddagen. Koagulert mørkt blod i do, men ikke så mye at jeg tok på bind for det hadde jeg ikke trengt tidligere på dagen så tok en sjanse at d holdt inatt og d gjorde d. :) meeeen nå var jeg på do igjen og nå kom d litt igjen, men ikke like mye som igår, var også litt friskt på papiret, men veldig lite. Var mer igår men var lissom ikke meeeengder heller vis dere skjønner,.. Huff er dårlig til å forklare men er det noen som har hatt noe lignende å kan fortelle om deres erfaringer? Har også litt mensmurringer, men ikke slike kraftige smerter, disse er fult levelige :-)

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en tur til lege, event fått time hos gyn. Bare for å se hvordan ting står til. Trenger jo ikke være noe galt, men greit å sjekke det opp uansett. :) Eneste rådet jeg vil komme med hvertfall :) Lykke til!

Ikke meningen å skremme deg men dette Høres ut sånn jeg hadde det på alle mine 3 MA:(

Har også hatt noen SA, da begynte det å blø sånn som ved mensen, mye og ganske fort startet det..

Få deg en legitime med ultralyd.

Masse lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...