3 blå Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg har 3 flotte, friske gutter på 8, 4 og 1 år. Jeg føler meg ikke ferdig, og har begynt å føle meg klar for en ny baby. Mannen min er ikke helt enig, så jeg må jobbe litt med han... Noen som har 4 barn som vil dele litt erfaringer?
becca82 Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg er selv 30 og min minste er nå passert 3år.har 4 flotte gutter og fant nå i dag ut ar jeg er gravid,5+3 er nå jeg. Ikke planlagt,da jeg har tatt mini pilla . Men mine tre minste er 3,4 og 5 og det går supert :-) støste er 11 :-)
3 blå Skrevet 24. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2013 Gratulerer med nummer 5 på vei! Så gøy! Jeg misunner deg gravidfølelsen Jeg er også 30 år og føler det haster litt med å bestemme oss om vi skal stoppe på de 3 vi har eller satse på nummer 4. Har dere alle 4 på hvert sitt soverom? Vi har ikke flere rom å ta av nå, så her må noen dele rom...
becca82 Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Her er største på et rom og hender lille bror på 5 får sove der,han syns det er koselig og ha han der :-) men di gangene han sier nei respekterer jeg det,han er jo 11 :-) ellers drler di tre små,men du har altid vært vant til og dele rom :-) takk så mye for det :-) føler du at du er klar og ønsker så syns jeg du burde gå får det nå ;-) men vi enda er unge hihi ;-)
3 blå Skrevet 24. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2013 Ja, vi er jo unge og spreke enda Jeg må bare få mannen på gli... Tror ikke det er den beste dagen å ta det opp i dag ettersom vi har hatt to syke hjemme fra barnehagen og vi begge to egentlig burde være på jobb Synes du det var stor forskjell fra 3 til 4 barn? Du har jo fått de ganske rett også
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Nei, så moro Gratulerer med 5.mann i magen becca82. Er som å lese meg selv dette, 3blå. Er 31 og har 3 barn i alder 10, 5 og 2. Føler meg heller ikke ferdig, og mannen ikke klar, men gått med på en til da Så nå må han "jobbes" med Her deler de to minste rom. Og så må vel siste mann dele rom med de om det blir gutt eller ei jente til Mellomste er VELDIG klar til å bli storesøster igjen
becca82 Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Takk tullerusk :-D 5 mann høres helt vilt ut, hehe.men spent :-) har 4 gutter fra før :-)
3 jenter <3 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Jeg har tre jenter på 8,4 og 1.. Her r det mannen som maser om en til.. Jeg er 31 år og føler meg fornøyd, men ser ut til å ha blitt overtalt da jeg tok ut spiralen i forrige mnd på en betingelse, at han skal "snippe" etter nr.4 ;-) vi har plass og bil, så det skal gå bra..men lurer også på om overgangen fra 3 til 4 blir stor...spørs jo selvfølgelig på barna man allerede har, men angrer aldri på et barn man har fått, heldigvis er vi laget sånn :-D
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Sitter med nr 4 i magen. Har gutt på 7, jente på 5 og gutt på 2. Så blir 4. mann gutt oxo! skulle egentlig ikke ha flere, men husker da jeg satt med 3. mann på barsel hvor rart det var å være ferdig!? Følte det ble helt feil for her manglet det jo en til i flokken vår. Men er mannen som har holdt igjen. Så vi ventet til han var klar. Men blir ikke noe nr 5. Kan med hånden på hjerte si at nå føler jeg meg HELT ferdig. Kunne ikke tenke meg et svangerskap til, da måtte de blitt levert på døra! Skal inn selv å sterilisere når han her kommer ut, da mannen ikke tørr og jeg er vims på alt som heter prevensjon. Blir jo noen hektiske år fremover med 4 barn, å er vel lettere når de er små enn når de blir skolebarn. Er oppfølging, lekser, idrett, kjøring og henting. Ser bare på min 7 åring hvor stor overgangen er. Lettere når enn bare kan ta dem med under armen å gå! skal jo ha tid til alle og samtidig ha et forhold til partneren annet enn mamma og pappa forhold. Er jo kjempegøy med barna, men skal ikke male det for rosenrødt heller, større antall barn byr på sine utfordringer også. Men så er det så absolutt verdt det! Vi har touran 7 seter, så bilen er klar og de får hver sitt rom her. Da vi har 5 soverom. Ofrer gjesterommet til 4.mann.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 29. september 2013 #10 Skrevet 29. september 2013 Vet ikke hvordan dagene med fire er, men gleder meg til å finne ut av det Jeg er gravid med fjerdemann nå. Jeg har snakket med mange som har store eller voksne barn, og fremdeles angrer på at de ikke fikk en til. Og siden ønske om fire alltid har vært der, gikk vi for det, for jeg vil ikke sitte angrende igjen når det er for sent De tre vi har nå har egentlig hvert sitt rom, men sover alle på ett allikevel, fordi de trives bedre med det. Det virker det egentlig som barn gjør, fremtil de blir store og ønsker litt mer privatliv. Våre er 8, 6 og 3, og er fremdeles inbitte samsovere, så får vi se hvor lenge det varer...
Sokkedyret Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Jeg har vokst opp i søskenflokk på 4 og synes det var kjempegøy. Nå når vi alle er voksne er det også utrolig kjekt å ha 3 søsken. Bodde på rom med søsken til jeg var 10 år og det var ikke noe problem.
mamsn t snuska Skrevet 1. oktober 2013 #12 Skrevet 1. oktober 2013 Hei. Jeg ønsker også nr 4 , selv om jeg tenker av og til "da tar vi oss vann over hodet", hvordan planlegger dere andre å gjøre det iforhold til jobb?eller være lenger hjemme med barna? Barna mine er forøvrig 9,6 og 3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå