Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Til helgen om to uker kommer svigers på besøk. De er her ikke ofte. Vi bor trangt, dvs ikke for oss to, men trangt for fire. De er veldig rastløse typer, og må alltid ha tv på osv. Jeg er 30 uker på vei med første barnet, og jobber hele uken før de kommer. Går av tidligvakt og rett hjem til besøket. Gruer meg litt, for vi har så ulike behov. Etter en lang arbeidsuke er jeg ikke klar for å varte opp, rydde, aktivisere hele tiden. Samtidig vil jeg at de skal kose seg når de er her. Hva gjør jeg/vi? Mannen min er snill og god, men blir veldig dørmatte sammen med foreldrene, så han tar ikke regi, bare følger det de måtte gjøre... Anonymous poster hash: 3a2a9...f92
Siamese Hellhound Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Kan du ikke sende dem på kino eller teater eller noe slikt da? Hvis det er noe slikt i nærheten? Eller bestille takeaway?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Lag en plan sammen med mannen din på forhånd: Hva skal dere ha til middag, hvem handler og hvem lager mat? Hvilke aktiviteter kan din mann og hans foreldre gjøre ute mens du får litt alenetid og en hvil? Når skal de gjøre dette? Hvem ordner sengetøy og annet til svigers? Etc... Anonymous poster hash: 78c68...627
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Planlegg mest mulig ang måltider og aktiviteter. Hva skal dere ha til middag når de er her og hvem lager det?De kan jo også hjelpe til..? Hva kan dere gjøre sammen med de når de er her? Og hva kan de og mannen din finne på UTEN deg? det er hans foreldre og du er gravid, ergo kan du slippe unna litt. Hva kan de finne på uten dere? Hvor kan de gå seg en tur?hvor kan de spise ute? Så slipper dere å tenke så mye når de først er der. Så må du også spørre de hva de har lyst til å finne på, kanskje har de gode ideer selv? Anonymous poster hash: 89aec...089
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Hi her. Takk for gode tips!:-) Tror jammen meg vi skal ta middagen ute den dagen de kommer.... Så tar vi kaffe og godis hjemme etterpå. Skal planlegge godt, slik at det blir en fin helg for alle. Takk dere:-) Anonymous poster hash: 3a2a9...f92
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Bestill Peppes levert på døra eller kjøp ferdigbunn. Kjøp inn sushi og anrett på pent service. Kaker fra bakern. Jeg ville også sagt: bare si i fra hvis dere vil hjelpe til. De skjønner sikkert at du er gravid og at det blir tyngre å gjøre ting da. Det viktigste er god stemning. Moren min sier alltid når jeg er stresset pga gjester og alt som skal gjlres : Anonymous poster hash: 08bbc...020
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 ...forts (sorry kom borti feil knapp) "Det er bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete" (unnskyld språkbruken :-)) Anonymous poster hash: 08bbc...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå