Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Sitter alene i sofan og jeg formelig koker over av irritasjon, uten at jeg har noe som irriterer meg. Var et kilo tyngre enn vanlig i morges og tisser mye. Altså veskeansamling. Regner med mens ila uka. Helt normalt for de fleste, men jeg sitter og er skremt over den boblende og triggende irritasjonen/sinnet inni meg. Klarte å beherske meg overfor gutten min i morges heldigvis, men den nysgjerrige kattungen måtte jeg ha på et annet rom en stund.. Tenk å være helt alene og ikke ha noe her som plager meg og så er jeg så sint? Er som et monster inni! Anonymous poster hash: b1c23...226
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Har det likt som deg i dagene før mens.....hater det. Boblende sinne inni meg hele tiden. Anonymous poster hash: ec31c...2f0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Kjenner meg så godt igjen!!! Heldigvis er det ikke hver måned dette pms-trollet viser sitt grimme fjes, men ille nok for mann og barn de gangene det skjer Anonymous poster hash: 61b38...5f0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Sånn, da har jeg vært på en jogge/gåtur og føler meg mye bedre Nå gleder jeg meg til å hente gutten min og er glad det ikke er like ille hver mnd. Har googlet temaet og det skal hjelpe med litt ekstra proteinrik mat, og selv om man hungrer etter sjokolade så gjør det problemet enda verre, så ingen sjokolade i dag Skal også hjelpe med magnesiumtilskudd. HI Anonymous poster hash: b1c23...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå