Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hvordan oppdaget dere det? Vet at et av symptomene er at man drikker mye.. Anonymous poster hash: 991c2...693
Kliko Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Venninna mi fikk det når vi var 6-7 år gamle (ble oppdaga da i hvertfall). Hun ble kjempe tynn, hadde fryktelig lyst på sukker og var tørst til alle døgnets tider. Om du lurer på om barnet har det anbefaller jeg deg å gå til legen så de kan sjekke det ut. Ubehandla diabetes er ikke til å spøke med.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Broren til samboeren min fikk det som unge, han var veldig opptatt av sukker, drakk heletiden og tisset unormalt mye, samtidig ble han "sløv" i blikk/bevegelser av og til på slutten før de oppdaget det.. Det var pga de sløve opplevelsene han ble tatt med til legen. Samboeren fikk diabetes som 18 åring ble radmager og drakk hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Mine barn har ikke diabetes, men jeg fikk diagnosen som barn selv. Jeg drakk enorme mengder vann, jeg var helt desperat. Jeg åpnet vannflasker i butikken og dusjet i kaldt vann så jeg kunne drikke samtidig Jeg tusser mye, og det sved i tissen (vanlig hos jenter) Jeg gikk ned mange kilo Jeg begynte å se dårlig Jeg kastet opp når jeg spiste mye og var ofte kvalm ellers også, spesielt om jeg hadde spist søtsaker Jeg var slapp og sov masse, sov så fort jeg hadde mulighet Jeg klarte ikke konsentrere meg Jeg var sløv i blikket. Anonymous poster hash: dc754...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå