Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Da ville dere ringt lege sant? Hoster en del også, og puster litt fort.. Hva kan det være? Anonymous poster hash: e8cd0...d9d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Da ville dere ringt lege sant? Hoster en del også, og puster litt fort.. Hva kan det være? Anonymous poster hash: e8cd0...d9d Ville ringt legen før 6 dager med feber.. Anonymous poster hash: efbc2...fff
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Da ville dere ringt lege sant? Hoster en del også, og puster litt fort.. Hva kan det være? Anonymous poster hash: e8cd0...d9d Ville ringt legen før 6 dager med feber.. Anonymous poster hash: efbc2...fff ja egentlig jeg og, men så har jeg ville sett det an.. Han drikker jo, og tisser normalt. Men når jeg ringte legekontoret fikk jeg nesten inntrykk av hun sekretæren at det var tull, derfor jeg må spørre.. Vi renner ikke ned kontorene der, dum måte av de og oppføre seg på syns jeg.. Anonymous poster hash: e8cd0...d9d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Drit i det.... Mitt barn gikk med feber i nesten 4(!) uker uten at de brydde seg. Var på legevakt og leke med jevne mellomrom. Tilslutt var det en god sjel som sendte oss til røntgen på sykehuset hvor de så en massiv lungebetennelse. Bare press på er mitt råd... Lykke til! Anonymous poster hash: e1a45...af4
Ileus Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Det at han puster raskere enn normalt i tillegg til feberen tilsier at et legebesøk er nødvendig.
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Kan være lungebetennelse. Krev å få en sjekk!
Honningmelon Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Ja, det er absolutt på tide med et legebesøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå