Gå til innhold

Hvilken syklusdag har dere hatt innsetting ved fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle
Skrevet

Ringte inn mens på fredag, og klinikken er stengt i høstferien, siste sjanse for innsett blir fredag 4.oktober, har forsøk i styrt syklus. Da er jeg på dag 15. Sist satt jeg inn på dag 14, tidligere fryseforsøk husker jeg ikke innsettingsdagen for det er så lenge siden, men mener det har vært på både dag 16 og 17 og:/

Når har dere satt inn? Ventet juli, august og september pga jeg skulle på ferie, så nå når endelig ventetiden er over, så må jeg kanskje vente enda en syklus:( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde innsett på syklusdag 14 på dette fryseforsøket :)  Men jeg kunne få velge om jeg ville ha innsett på dag 13,14,15,16 og 17 i syklusen. Klarte ikke å velge, så da valgte de dag 14 for meg,hehehe :D

Skrevet

I følge st.olavs så setter de helst inn på dag 18 i syklusen, sist fryseforsøk fikk jeg inn på dag 21;) satt inn fryseegg idag, på dag 18;) så det er veldig individuelt og kan lett justerest på avhengig om du må ha lengre stimulering for å få best mulig slimhinne f.eks! :)

Skrevet

Jeg har satt inn på dag 14 de siste 2 forsøkene. Tipper det blir dag 15 nå, pga helg.

De tar ikke ferie på Riksen??

Skrevet

Mitt første fryseforsøk på gang nå og skal få satt inn på dag 13.

Skrevet

Jeg satte inn på dag 19. Stusset veldig selv.

Skrevet

Det kommer vel an på slimhinna og folikkelen. Jeg er i dag på dag 14, mn vet ikke om jeg får satt inn før folikkelen er større. Bare 6mm. Slimhinna er bra nok da; 8mm. Mn det var visst noe med rett tidspunkt ifht til folikkelen også. Venter på tlf fra St.Olavs.

Skrevet

Rettelse, folikkel skal være liten. Kun slimhinna som skal være over 7mm :) jeg skal ha innsett på mandag dvs dag 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...