Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 barnet mitt sover ute i barnehagen. Jeg har en voksi classic jeg tenkte han kunne ha der i vinter. Men når skal jeg sende med den? Synes det begynner å bli lit tkjølig ute alt, men det blir vel alt for varmt i en slik pose, eller? Hva gjør dere? Anonymous poster hash: ed712...b65
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Her sover ungen i fleecepose enn så lenge og så kler de henne litt etter været (fleecedress eller fleecedress + overtrekksdress), fikk beskjed om at vinterposen kan de vente med ca en mnd.. Anonymous poster hash: 9959e...eec
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Fleecepose ja.. Det hadde sikkert vært lurt! Anonymous poster hash: ed712...b65
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 spør barnehagen og så kan de gi deg et hint når de synes at det er på tide med pose Anonymous poster hash: 2c49e...5ad
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 spør barnehagen og så kan de gi deg et hint når de synes at det er på tide med pose Anonymous poster hash: 2c49e...5ad Fikk til svar at det måtte jeg nesten vurdere ut fra hva som passet barnet mitt. Men, han sover aldri ute hjemme, så jeg aner virkelig ikke... Anonymous poster hash: ed712...b65
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 spør barnehagen og så kan de gi deg et hint når de synes at det er på tide med pose Anonymous poster hash: 2c49e...5ad Fikk til svar at det måtte jeg nesten vurdere ut fra hva som passet barnet mitt. Men, han sover aldri ute hjemme, så jeg aner virkelig ikke... Anonymous poster hash: ed712...b65 Det synes jeg var et dårlig svar... Jobber i barnehage, og det er jo vi som ser barnas behov,ettersom vi legger barna fem ganger i uken! Ja, barn er forskjellige mht var,e/kalde barn ,men det er jo jobben vår å se slike ting. Hm... vinerposer er for varmt før vinteren kommer, så ta med dyne og et tykt ullpledd, så kan de bestemme hvor mye han trenger å ha på seg. evt kjøp en tynn pose om han er fæl til å sparke av seg. Eller snakk med de i bhg igjen og si at hjemme sover han inne, sånn at de har mer erfaring med han enn deg. Anonymous poster hash: 2c49e...5ad
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 spør barnehagen og så kan de gi deg et hint når de synes at det er på tide med pose Anonymous poster hash: 2c49e...5ad Fikk til svar at det måtte jeg nesten vurdere ut fra hva som passet barnet mitt. Men, han sover aldri ute hjemme, så jeg aner virkelig ikke... Anonymous poster hash: ed712...b65 Det synes jeg var et dårlig svar... Jobber i barnehage, og det er jo vi som ser barnas behov,ettersom vi legger barna fem ganger i uken! Ja, barn er forskjellige mht var,e/kalde barn ,men det er jo jobben vår å se slike ting. Hm... vinerposer er for varmt før vinteren kommer, så ta med dyne og et tykt ullpledd, så kan de bestemme hvor mye han trenger å ha på seg. evt kjøp en tynn pose om han er fæl til å sparke av seg. Eller snakk med de i bhg igjen og si at hjemme sover han inne, sånn at de har mer erfaring med han enn deg. Anonymous poster hash: 2c49e...5ad Har dyne og teppe foreløpig, og så skal jeg få kjøpt fleecepose i dag som han kan få i morgen. Da kan de velge selv Syntes også det var et litt tafatt svar, menmen.. Ser jo at de andre vognene står uten poser også, så det er i alle fall litt tidlig foreløpig. Takk for hjelp! Anonymous poster hash: ed712...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå