Gå til innhold

For oss som har termin MAI 2014

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg tenkte vi kunne ha en liten tråd her hvor vi deler humørsvingninger, erfaringer, gledestårer, triste tårer og det som måtte komme. Hvordan har dere opplevd graviditeten fram til nå? Noen som blir foreldre for første gang? Planlagt?

Det er så greit å ha en felles tråd hvor vi kan spørre, få råd eller lære noe nyttig :)

Gratulerer alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144083323-for-oss-som-har-termin-mai-2014/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forresten vært veldig heldig med symptomene fram til nå, er i uke 7+5. Men det som har vært av symptomer har føltes veldig rart..

Har hatt treg mage, veldig hormonell - kan gå fra silgråting til latter (samboer blir litt skremt, haha), ingen kvalme, små stikkninger i magen, VELDIG tett i nesen og har vært det i snart 3 uker, "strekk" i livmoren når jeg nyser, strekker meg osv.

Noen som opplever noe av det samme? :P

Er småkvalm hele dagen her, reagerer på alt av lukter!!. Lite matlyst også... 
Har i tillegg en del vondter neddi livmoravdelingen som er skremmende, så det tar litt energi det også.

Var på tidlig ul igår, og da var det utydelig hjerteaktivitet og det var ikke legen så veldig imponert av, så skal tilbake i morgen. Håper på en litt mer imponert lege da!!

Annonse

Jeg er gravid for 3. gang. Et barn i 2010 og MA i juni i år. Er 7+4 med termin 12 mai. Hadde småblødninger fra livmor (undersøkt av fastlegen) fra uke 5+1 til ca 6+ 3. Hcg var 32000 når jeg var 6+2. Tok ny hcg igår som jeg får svar på imorgen. Ska også på ultralyd imorgen og er veldig spent. Har vært sliten og kvalm siste uken og har vært nær å kaste op. Føler meg gravid å håper så på et bankende hjerte imorgen.

Jeg er gravid for 3. gang. Et barn i 2010 og MA i juni i år. Er 7+4 med termin 12 mai. Hadde småblødninger fra livmor (undersøkt av fastlegen) fra uke 5+1 til ca 6+ 3. Hcg var 32000 når jeg var 6+2. Tok ny hcg igår som jeg får svar på imorgen. Ska også på ultralyd imorgen og er veldig spent. Har vært sliten og kvalm siste uken og har vært nær å kaste op. Føler meg gravid å håper så på et bankende hjerte imorgen.

Hei!!!! Jeg har også termin 12. mai. Så da er vi like langt. Hvordan gikk det på ultralyd i går og hva så dere? Jeg skal på ultralyd i morgen og er super spent!! Var også for 2 uker siden for å bekrefte et normalt sv.skap, men så ikke noe hjerte enda da. Vi oppdaget en blighted owum på ultralyd i februar, og måtte til utskrapning, så både jeg og kjæresten min jeg er litt ekstra bekymret dette sv.skapet. Her er det også et hav av symptomer... Men det går jo over :)

Jeg tror jeg må melde meg ut:-( kvalmen kom for fullt for noen dager siden, men i går var det litt farget utflod og litt brunt i dag.. Helt pyton..

Det er vanlig med brunt utflod osv. Jeg fossblødde i uke 9 forrige gang', men alt var fint. Ta en sjekk først du :)

Termin 4.mai.. Kvalm og sliten hele tiden og dårlig matlyst. Dette er 2. Graviditet.. Har en 2010 gutt:) men denne var ikke planlagt. Og heller ikke 100% bestemt på å beholde..

Dere som allerede har vært på ultralyd; hvor tok dere det og måtte dere betale? Jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er. Legen har regnet ut fra mensen, men hadde mens når jeg gikk med forrigemann også.. Så lurer på om jeg kan være lengre på vei... Men legen kunne ikke henvise meg til no UL:(

Det gikk veldig bra på ultralyden og hcg hadde steget til 85000! :) Fikk se en liten krabat på 1,7 cm med fin tydelig hjerterytme. Kvalmen og trettheten er her for fullt. Så lenge spiren har det bra så føles det helt greit å vare dårlig. ;)

Det gikk veldig bra på ultralyden og hcg hadde steget til 85000! :) Fikk se en liten krabat på 1,7 cm med fin tydelig hjerterytme. Kvalmen og trettheten er her for fullt. Så lenge spiren har det bra så føles det helt greit å vare dårlig. ;)

heldig du er :) målte du hcg i forbindelse med at du har mistet før? Gøy å se på ul

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...