Ennai Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Gutten vår hadde et uhell i senga vår.. dyne, pute og overmadrass.. hvordan skal jeg få dette helt rent?? I hovedsak overmadrassen jeg tenker på.. har skrubbet i en halv time med blenda sensitiv i vaskevannet og med rent vann etterpå, men synes det fremdeles lukter litt:-s noen gode tips?? Hjelp!
ianda Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Vaskemaskin? Vår har avtagbart trekk som Kan i maskinen. Ungene sine kan i maskinen hele overmadrassen.. men du har velg gjerne undersøkt allerede. Eddik, skal ikke det ta bort lukt? Vet ikke om Madrass tåler det, men du kan google det gjerne...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Jeg valgte å kaste å kjøpe ny når gutten var uheldig, ettersom jeg ikke kunne vaske madrassen i vaskemaskina, vasket å styret, men lukta satt :/ Anonymous poster hash: 28dae...f39
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Rena flekken med salmiak og vann. Bland litt salmiak i litt vannv og vask deretter flekken med dette. Gjenta noen ganger. La så flekken lufttørke, og salmiaken duster bort. Dermed er urinen renset bort. Anonymous poster hash: 17d81...6c5
Ennai Skrevet 24. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2013 Tusen takk for mange gode tips! Vi skal kjøpe ny, men vi må til nærmeste ikea for å kjøpe det:-p Trekket ligger i maskinen, men tisset har trekt godt ned i selve madrassen:-s er ikke så veldig ønskelig å ligge i tisselukt til at vi kommer oss på ikea:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå