gledebarnet2 Skrevet 24. september 2013 #27 Skrevet 24. september 2013 Helt riktig, håndarbeid er veldig inn fordi man kan lage unike ting med personlig preg. Strikke- og hekleplagg er jo så stilig, får alltid strikkedilla om høsten. Dessverre, er jeg ikke glad i å sy med symaskin, men brodering går greit. Og hva kan være mer koselig enn å kunne strikke/hekle foran TV på kvelden, spesielt om høsten og vinteren
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #28 Skrevet 24. september 2013 Jeg strikker, og det gjør de fleste av mine venner. Min mor lærte med å strikke sokker, mer rakk hun ikke før hun gikk bort. Hun var meget flink til håndarbeid, og jeg føler at jeg har henne litt med meg videre når jeg fører videre kunnskapen. Det finnes mange klipp på nettet som viser teknikker, og de er svært hjelpsomme i garnbutikkene. Anonymous poster hash: 34b25...64f
Lurker Skrevet 24. september 2013 #29 Skrevet 24. september 2013 Jeg strikker og hekler. Mitt inntrykk er at det blir mer og mer populært.
☆☆☆ Skrevet 24. september 2013 #30 Skrevet 24. september 2013 Kan sikkert få til ein grytelapp, lenger strekk ikkje kunnskapen seg.
skjotta Skrevet 24. september 2013 #31 Skrevet 24. september 2013 Jeg strikker og hekler. Mye baby tepper og oldemorsruter. Akkurat nå har jeg begynt å hekle hvite stjerner til julegaver, og har fått bestilling på skappel jakke...
1+1=4 <3 Skrevet 24. september 2013 #32 Skrevet 24. september 2013 Stikker og hekler.. For dere som har lyst til å lære å hekle, søk det opp på YouTube! Måtte det når det var noen år siden sist
Superdolly Skrevet 24. september 2013 #33 Skrevet 24. september 2013 Jeg kan både strikke og hekle, men er mest glad i strikking. Synes det er avslappende og morsomt, og har alltid minst ett prosjekt på gang. Jeg holder familien med ullgensere, votter, skjerfet og luer, men ikke sokker. Jeg strikker sjelden sokker, av en eller annen grunn. Russesokker går til nød, men sokker med vanlig hælfelling er kjedelig, synes jeg.
GeeGee Skrevet 24. september 2013 #34 Skrevet 24. september 2013 Strikker en del, mest til baby/barn, men det går litt i perioder. Kan den enkleste heklingen, må ofte få hjelp der. Neste prosjekt er å strikke ugleluer til sønn og niese
soleia Skrevet 24. september 2013 #35 Skrevet 24. september 2013 Kan begge deler, men er lenge sidan eg hekla noko anna enn kant på strikketøyet.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #36 Skrevet 24. september 2013 Strikker. Får ikke til hekling. Gøy og terapeutisk. Anonymous poster hash: 8572d...e4c
magica fra tryll Skrevet 24. september 2013 #37 Skrevet 24. september 2013 Ja, kan både hekle og strikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå