Gå til innhold

Å herregud, hva nå? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 5 år kom hjem fra skolen å forteller hun hadde vært hos helsesøster. Litt usammenhengende hva de hadde prata om og gjort, men det var høreprøve og hun var lei seg fordi noen hadde ledd av at hun pratet rart (hun får vanligvis logoped hjelp, men kommunen har ingen nå). Også hadde hun fortalt vi noen ganger har det hyggelig og andre ganger krangler og at hun sover noen ganger alene og andre ganger med brødrene, noen ganger begge, andre ganger bare den ene. Også når vi krangler er vår eldste sønn den største babyen... Tror det var det! Så nå ville hun snart få med en lapp hjem fordi helsesøster vil prate med oss...

Liker ikke de tar opp med henne om de ønsker prate med oss og lurer selvfølgelig fælt på hva dette er, noen med erfaring??

Anonymous poster hash: fbc59...795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk dere ikke beskjed om denne timen slik at dere kunne være med?

Det fikk vi og de sa at det var vanlig å få tilbud om å være med så små barn.

Jeg var med mi.

Anonymous poster hash: b6c70...c30
Skrevet

Fikk dere ikke beskjed om denne timen slik at dere kunne være med?Det fikk vi og de sa at det var vanlig å få tilbud om å være med så små barn. Jeg var med mi. Anonymous poster hash: b6c70...c30

Nei, og en annen ting er at hun har store problemer med ørene og derfor nå har dren. Vi kjører timer hver 3. mnd for å gå til spesialist med de ørene... Vil ikke at andre "tukler" med de

Hi

Anonymous poster hash: fbc59...795

Skrevet

Da hadde jeg plukket opp telefonen og ringt.

Kan nok hende at helsesøster ønsker å snakke med dere angående hørsel og det at noen erter barnet ditt.

jeg ville også spurt hvorfor barnet har hatt denne samtalen, er det barnet som har gått til helsesøster fordi hun trengte å snakke med noen og helsesøster plukket opp dette?

For innkallelse til helseundersøkelse hos helsesøster skal dere ha før slik at dere har mulighet til å være med barnet når det går i førsteklasse.

Her har de en innkallelse som start til skolehelsetjenesten på våren før skolestart i første.

Så er neste time satt opp til i andre klasse om man da ikke selv ber om å få en time.

Anonymous poster hash: f2ecf...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...