Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Virket det for deg? Jeg er syk og mannen vil at jeg skal prøve healing, kjenner jeg er litt skeptisk når jeg ikke får opp noe på nettet om denne personen. På en måte har jeg ikke noe annet å tape enn litt penger, men hmmm skeptisk.... Anonymous poster hash: 3c337...4ad
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg har fått fjernhealing av ei venninne av min mor, det har samboeren også.. Det funket godt for oss.. Jeg slet med bekkenlåsning og bekkenløsning, klarte nesten ikke komme meg ut av senga uten å gråte av smerte, så startet hun å heale meg på kvelden etter jeg la meg, og etter 3 netter, så var jeg så og si smertefri på morgenen og kvelden, og hadde kun en brøkdel av smerten resten av dagen Samboeren trodde ikke på slikt, det var humbug mente han.. Så fikk han igjen prolaps i ryggen, var hos legen og fikk sterke smertestillende for det, og beskjed om at det kunne ta uker, om ikke mnd før han ble bra igjen.. Venninna til mor trådde til for han, på min etterspørsel, for han hadde så vondt at han hylte av smerten når han måtte snu seg i senga.. Etter 2 dager med 4 økter av henne, så var han smertefri! Dro til legen for å sjekke seg, og legen bare klødde seg i hodet, for han var så og si bra igjen! Han trengte kun en uke med hvile, for å sikre ryggen, før han reiste ut i full jobb igjen. Hun har også hjulpet ungene våre når de sliter med tenner. Og hun hjelper min mor jevnlig med hennes kroniske smerter Hun hjelper oss også med søvnmangel og manglende energi
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Kommer an på hva som feiler deg. Min far var sengeliggende i flere dager pga vond rygg, han klarte ikke å reise seg opp. Han fikk god hjelp av healer. Jeg har derimot ingen tro på at man kan heale bort svulster eller andre mer alvorlige sykdommer. Anonymous poster hash: 8cddd...cba
Countess Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Ja, og det funket! Hadde fått en uvi og jeg holdt på å klokken gikk på do konstant og gråt når jeg tisset. Så vondt var det! Vi har en bekjent som er healer som tak seg av det.. Hun holdt meg på magen en stund, og jeg kunne kjenne slags strømninger av varme fra magen og ned! Det var merkelig, men det ble borte med en gang.. Pappa fikk 2. og 3. grads forbrenning på foten og fikk beskjed av lege at det ville ta måneder før det ble bedre og at det nok aldri ville bli helt fint. Fikk en krem hos en healer, og etter to uker var det borte. Idag er det såvidt det vises..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Virket og virket... Jeg har ME og revmatisme og har vært mange ganger hos healer (har en venninne som er healer så jeg betaler ingenting). Det er utrolig behagelig og avslappende, det strømmer en varme og energi fra henne som er helt ubeskrivelig jeg ble helt sjokkert første gangen (jeg var også skeptisk). Jeg sliter bl.a med kronisk hodepine og når hun holder hendene over mitt hode skjer det rare ting, det blir så varmt og behagelig. Så at hun har kontroll over energier har jeg overhodet ingen tvil om, og at det positivt for kroppen min og immunforsvaret mitt å ha en runde hos henne er jeg også helt overbevist om. Jeg føler meg mye kvikkere, mer avslappet i kroppen og har mindre smerter i en periode etter at jeg har hatt noen behandlinger hos henne. Men hun kan jo ikke kurere revmatismen min, den er kronisk og kan ikke "trylles" vekk. Anonymous poster hash: f73e2...096
cecilies mamma Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Jeg har fått fjernhealing av ei venninne av min mor, det har samboeren også.. Det funket godt for oss.. Jeg slet med bekkenlåsning og bekkenløsning, klarte nesten ikke komme meg ut av senga uten å gråte av smerte, så startet hun å heale meg på kvelden etter jeg la meg, og etter 3 netter, så var jeg så og si smertefri på morgenen og kvelden, og hadde kun en brøkdel av smerten resten av dagen Samboeren trodde ikke på slikt, det var humbug mente han.. Så fikk han igjen prolaps i ryggen, var hos legen og fikk sterke smertestillende for det, og beskjed om at det kunne ta uker, om ikke mnd før han ble bra igjen.. Venninna til mor trådde til for han, på min etterspørsel, for han hadde så vondt at han hylte av smerten når han måtte snu seg i senga.. Etter 2 dager med 4 økter av henne, så var han smertefri! Dro til legen for å sjekke seg, og legen bare klødde seg i hodet, for han var så og si bra igjen! Han trengte kun en uke med hvile, for å sikre ryggen, før han reiste ut i full jobb igjen. Hun har også hjulpet ungene våre når de sliter med tenner. Og hun hjelper min mor jevnlig med hennes kroniske smerter Hun hjelper oss også med søvnmangel og manglende energi skulle gjerne spurt henne om hjelp med min kroniske utmattet het
Musemorbr / Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Jeg ble healet av åtte healere på en gang jeg. Min forhenværende svigermor dro meg med til en sånn healingring. Åtte personer holdt hender på meg mens jeg lå på et bord. Mange andre satt rundt og fjernhealet. All kroppsvarmen de genererte var helt latterlig mye. Etterpå sov jeg i mange timer. Ryggskaden min endret seg ikke. Hadde vært utrolig fint om det hadde virket. Det ble sagt etterpå at det ikke virket fordi jeg ikke var mottagelig nok og tvilte.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Jeg har fått fjernhealing av ei venninne av min mor, det har samboeren også.. Det funket godt for oss.. Jeg slet med bekkenlåsning og bekkenløsning, klarte nesten ikke komme meg ut av senga uten å gråte av smerte, så startet hun å heale meg på kvelden etter jeg la meg, og etter 3 netter, så var jeg så og si smertefri på morgenen og kvelden, og hadde kun en brøkdel av smerten resten av dagen Samboeren trodde ikke på slikt, det var humbug mente han.. Så fikk han igjen prolaps i ryggen, var hos legen og fikk sterke smertestillende for det, og beskjed om at det kunne ta uker, om ikke mnd før han ble bra igjen.. Venninna til mor trådde til for han, på min etterspørsel, for han hadde så vondt at han hylte av smerten når han måtte snu seg i senga.. Etter 2 dager med 4 økter av henne, så var han smertefri! Dro til legen for å sjekke seg, og legen bare klødde seg i hodet, for han var så og si bra igjen! Han trengte kun en uke med hvile, for å sikre ryggen, før han reiste ut i full jobb igjen. Hun har også hjulpet ungene våre når de sliter med tenner. Og hun hjelper min mor jevnlig med hennes kroniske smerter Hun hjelper oss også med søvnmangel og manglende energi skulle gjerne spurt henne om hjelp med min kroniske utmattet het Dessverre virker det ikke som om det funker varig på kronisk utmattelse, sliter selv med kroppen, og eneste hun kan gjøre for meg er å gi meg noen gode dager, ellers går det i å holde det i sjakk, men krever jo en del energi av henne også, så det er kun om det er viktige dager jeg må ha nok energi gjennom. Men hun holder det hvertfall i sjakk nå, har ikke forverret seg siden januar, enda det forverret seg hver mnd frem til hun startet å hjelpe meg.
cecilies mamma Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 høres ut som en fantastisk dame, du er heldig som har henne til å se etter deg og dine
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Jeg har fått fjernhealing av ei venninne av min mor, det har samboeren også.. Det funket godt for oss.. Jeg slet med bekkenlåsning og bekkenløsning, klarte nesten ikke komme meg ut av senga uten å gråte av smerte, så startet hun å heale meg på kvelden etter jeg la meg, og etter 3 netter, så var jeg så og si smertefri på morgenen og kvelden, og hadde kun en brøkdel av smerten resten av dagen Samboeren trodde ikke på slikt, det var humbug mente han.. Så fikk han igjen prolaps i ryggen, var hos legen og fikk sterke smertestillende for det, og beskjed om at det kunne ta uker, om ikke mnd før han ble bra igjen.. Venninna til mor trådde til for han, på min etterspørsel, for han hadde så vondt at han hylte av smerten når han måtte snu seg i senga.. Etter 2 dager med 4 økter av henne, så var han smertefri! Dro til legen for å sjekke seg, og legen bare klødde seg i hodet, for han var så og si bra igjen! Han trengte kun en uke med hvile, for å sikre ryggen, før han reiste ut i full jobb igjen. Hun har også hjulpet ungene våre når de sliter med tenner. Og hun hjelper min mor jevnlig med hennes kroniske smerter Hun hjelper oss også med søvnmangel og manglende energi skulle gjerne spurt henne om hjelp med min kroniske utmattet het Dessverre virker det ikke som om det funker varig på kronisk utmattelse, sliter selv med kroppen, og eneste hun kan gjøre for meg er å gi meg noen gode dager, ellers går det i å holde det i sjakk, men krever jo en del energi av henne også, så det er kun om det er viktige dager jeg må ha nok energi gjennom. Men hun holder det hvertfall i sjakk nå, har ikke forverret seg siden januar, enda det forverret seg hver mnd frem til hun startet å hjelpe meg. Barn&Engler: Vi bor i samme område så det kan være "din" healer jeg skal til, er initialene G M A ? Som sagt, fant ingenting på nettet om henne og det skal godt gjøres å skjule alt nå til dags, skeptisk ... Jeg sliter også med kronsisk utmattelse og mannen synes tydligvis det er litt slitsomt så han prøver å hjelpe. Håper jo at jeg kan "kureres" på timen, men det kan jo være at jeg ikke er mottaklig da . Etter alle disse erfaringene så er jeg litt mindre skeptisk, skader jo ikke å prøve. Skal ringe i morgen! Hi Anonymous poster hash: 3c337...4ad
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Jeg har fått fjernhealing av ei venninne av min mor, det har samboeren også.. Det funket godt for oss.. Jeg slet med bekkenlåsning og bekkenløsning, klarte nesten ikke komme meg ut av senga uten å gråte av smerte, så startet hun å heale meg på kvelden etter jeg la meg, og etter 3 netter, så var jeg så og si smertefri på morgenen og kvelden, og hadde kun en brøkdel av smerten resten av dagen Samboeren trodde ikke på slikt, det var humbug mente han.. Så fikk han igjen prolaps i ryggen, var hos legen og fikk sterke smertestillende for det, og beskjed om at det kunne ta uker, om ikke mnd før han ble bra igjen.. Venninna til mor trådde til for han, på min etterspørsel, for han hadde så vondt at han hylte av smerten når han måtte snu seg i senga.. Etter 2 dager med 4 økter av henne, så var han smertefri! Dro til legen for å sjekke seg, og legen bare klødde seg i hodet, for han var så og si bra igjen! Han trengte kun en uke med hvile, for å sikre ryggen, før han reiste ut i full jobb igjen. Hun har også hjulpet ungene våre når de sliter med tenner. Og hun hjelper min mor jevnlig med hennes kroniske smerter Hun hjelper oss også med søvnmangel og manglende energi skulle gjerne spurt henne om hjelp med min kroniske utmattet het Dessverre virker det ikke som om det funker varig på kronisk utmattelse, sliter selv med kroppen, og eneste hun kan gjøre for meg er å gi meg noen gode dager, ellers går det i å holde det i sjakk, men krever jo en del energi av henne også, så det er kun om det er viktige dager jeg må ha nok energi gjennom. Men hun holder det hvertfall i sjakk nå, har ikke forverret seg siden januar, enda det forverret seg hver mnd frem til hun startet å hjelpe meg. Barn&Engler: Vi bor i samme område så det kan være "din" healer jeg skal til, er initialene G M A ? Som sagt, fant ingenting på nettet om henne og det skal godt gjøres å skjule alt nå til dags, skeptisk ... Jeg sliter også med kronsisk utmattelse og mannen synes tydligvis det er litt slitsomt så han prøver å hjelpe. Håper jo at jeg kan "kureres" på timen, men det kan jo være at jeg ikke er mottaklig da . Etter alle disse erfaringene så er jeg litt mindre skeptisk, skader jo ikke å prøve. Skal ringe i morgen! Hi Anonymous poster hash: 3c337...4ad Nei, hun som healer oss bor ikke her, hun gir oss fjernhealing.. Men uansett hvem, så er det jo verdt et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Jeg har fått fjernhealing av ei venninne av min mor, det har samboeren også.. Det funket godt for oss.. Jeg slet med bekkenlåsning og bekkenløsning, klarte nesten ikke komme meg ut av senga uten å gråte av smerte, så startet hun å heale meg på kvelden etter jeg la meg, og etter 3 netter, så var jeg så og si smertefri på morgenen og kvelden, og hadde kun en brøkdel av smerten resten av dagen Samboeren trodde ikke på slikt, det var humbug mente han.. Så fikk han igjen prolaps i ryggen, var hos legen og fikk sterke smertestillende for det, og beskjed om at det kunne ta uker, om ikke mnd før han ble bra igjen.. Venninna til mor trådde til for han, på min etterspørsel, for han hadde så vondt at han hylte av smerten når han måtte snu seg i senga.. Etter 2 dager med 4 økter av henne, så var han smertefri! Dro til legen for å sjekke seg, og legen bare klødde seg i hodet, for han var så og si bra igjen! Han trengte kun en uke med hvile, for å sikre ryggen, før han reiste ut i full jobb igjen. Hun har også hjulpet ungene våre når de sliter med tenner. Og hun hjelper min mor jevnlig med hennes kroniske smerter Hun hjelper oss også med søvnmangel og manglende energi skulle gjerne spurt henne om hjelp med min kroniske utmattet het Dessverre virker det ikke som om det funker varig på kronisk utmattelse, sliter selv med kroppen, og eneste hun kan gjøre for meg er å gi meg noen gode dager, ellers går det i å holde det i sjakk, men krever jo en del energi av henne også, så det er kun om det er viktige dager jeg må ha nok energi gjennom. Men hun holder det hvertfall i sjakk nå, har ikke forverret seg siden januar, enda det forverret seg hver mnd frem til hun startet å hjelpe meg. Barn&Engler: Vi bor i samme område så det kan være "din" healer jeg skal til, er initialene G M A ? Som sagt, fant ingenting på nettet om henne og det skal godt gjøres å skjule alt nå til dags, skeptisk ... Jeg sliter også med kronsisk utmattelse og mannen synes tydligvis det er litt slitsomt så han prøver å hjelpe. Håper jo at jeg kan "kureres" på timen, men det kan jo være at jeg ikke er mottaklig da . Etter alle disse erfaringene så er jeg litt mindre skeptisk, skader jo ikke å prøve. Skal ringe i morgen! Hi Anonymous poster hash: 3c337...4ad Nei, hun som healer oss bor ikke her, hun gir oss fjernhealing.. Men uansett hvem, så er det jo verdt et forsøk. Nei, det skader jo ikke og siden flere har hatt en positiv opplevelse ved å bruke healer så er det jo lov å prøve. Håper det ikke er av typen at du må prøve behandlingen 10 ganger til 5-900kr pr gang... Takk for svar Anonymous poster hash: 3c337...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå