Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Aner ikke jeg. Er så mye å velge mellom. Er et stort bad. Plass til dobbel vask, dusj og et badekar. Hjelp meg?! Anonymous poster hash: ff4ea...814
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Vi har velgte litexplater og fliser på veggene. Varmekabler og fliser på gulvet. i taket har vi plater UTEN spotter. Jeg er så lei spotter. Vi har heller valgt å ha to takpunkt. Vasken er ikke dobbel, men er like bred som en dobbel. Anonymous poster hash: 1371d...31b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Aner ikke jeg. Er så mye å velge mellom. Er et stort bad. Plass til dobbel vask, dusj og et badekar. Hjelp meg?! Anonymous poster hash: ff4ea...814 alloc eller fibo baderomsplater Enkel vask, men stor størrelse, do som står på gulvet, dusj og vanlig ( ikke massasje) badekar hvis det er noe du trenger. Fliser og varmekabler på gulv. Ikke vegghengt do- pga alt som kan gå galt, ikke massasje badekar pga et ork å holde reint, sjeldet blir det brukt etterhvert også, + det er dyrere.. enkel vask- hvor ofte er man to på badet? og når ungene blir store får hvertfall ikke lillebror/søster bli med eldste på badet :-p Anonymous poster hash: 52f90...e54
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Jeg ville valgt noen enkle fliser, ikke fliser med mye mønster og farge. Slik at det ikke går av moten med det første eller en blur lei. Mye lettere å fornye badet med ting på badet enn å skifte fliser osv. Men det må ikke være hvite fliser, men kanskje ikke helt det som er inn. Innred badet med tanke på at du får ungdommer i hus etterhvert, altså mye skapplass til stæsj, honkler, skittentøyskurver osv. Tenk behov nå og endel år fremover. Hadde vi hatt stort bad hadde det blitt stort dusjhjørne med badekar i bunnen. Min søster har det og ser hvor praktisk det er. Ungene kan bade om de vil, ikke det største badekaret men de får badet greit. Min søster får plass med litt krølla bein om hun vil ha ett bad når hun fryser. Veldig enkelt å få vasket bikkja, og genialt til å få vasket utetøy når det kommer hjem skittene fra topp til tå. At våre barn begynner å vokse ut av badekar er en ting, men det kommer barnebarn etterhvert også. Veldig hyggelig at de kan kose seg i badekar også. Mamma og pappa fjernet badekaret for noen år siden og angrer nå. Barnebarna koste seg så i badekaret, men når de pusset opp badet tenkte de bare på hva de trengte. Så nå vurderer de å skaffe seg badekar igjen. Anonymous poster hash: 0dc2f...5f0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Fliser både på vegg og gulv. Helst store avlange fliser som ligger på tvers. På gulvet bør du velge noen som ikke er altfor lyse og blanke, da synes hvert eneste hårstrå og støvkorn så godt. Vi pusset opp to bad i fjor og har avlange hvite fliser på veggene. Er kjempefornøyd. Vi har droppet badekar til tross for at vi har to bad og to barn. Tenker at det ville blitt så lite brukt. Anonymous poster hash: 7d9e4...9c2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Jeg tenker å ha avlange hvite fliser på veggene. Der hvor oppheng doen blir kommer det sånne små avlange fliser, og hele veien opp til taket i enten svart eller grått. På gulvet blir d gråsvarte fliser, firkantet. Men blanke eller ikke? Den doble vasken er det mannen som maser om, men ikke helt enig der! Anonymous poster hash: ff4ea...814
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Jeg tenker å ha avlange hvite fliser på veggene. Der hvor oppheng doen blir kommer det sånne små avlange fliser, og hele veien opp til taket i enten svart eller grått. På gulvet blir d gråsvarte fliser, firkantet. Men blanke eller ikke? Den doble vasken er det mannen som maser om, men ikke helt enig der! Anonymous poster hash: ff4ea...814 Ikke blanke, det blir så lett flekkete, og alt synes så godt på dem. hadde tatt grått fremfor svart. Og jeg e rveldig fornøyd med at vi har to vakser og ikke bare én - hadde ikke villet "gå tilbake til" bare én vask. Anonymous poster hash: 41142...677
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Ja tenkte mest på grå med litt svart i til gulvet. Syns det er vanskelig å velge alt på en gang! Kan man likevel ha innredning med litt brunt / tre i om man velger svart og hvitt til gulv og vegger ? Anonymous poster hash: ff4ea...814
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Ja tenkte mest på grå med litt svart i til gulvet. Syns det er vanskelig å velge alt på en gang! Kan man likevel ha innredning med litt brunt / tre i om man velger svart og hvitt til gulv og vegger ? Anonymous poster hash: ff4ea...814 Hmm, det er vanskelig å se det for seg, men jeg tror det kan gå. Kanskje du burde lese i noen interiørblader for å få inspirasjon (men det har du kanskje gjort alt?) Anonymous poster hash: 41142...677
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Du må jo ikke ha fliser på veggene. Vi har panel, litt usikker på hvilken type, men laget for å ha på våtrom. Jeg syns det er fint, og man slipper litt den veldige baderomsfølelsen. Dårlig forklart kanskje, men jeg syns badet blir lunere med litt treverk på veggen. Fargen hos oss er lysegrå. Rundt dusjen og toalettet har vi fliser på veggen. Anonymous poster hash: 254d1...406
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Lest mange blad. Men føler d er vanskelig Anonymous poster hash: ff4ea...814
skjotta Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Vi skal og fikse opp bad etterhvert og jeg skal ikke ha en eneste flis! Alloc eller fibo plater på veggene og belegg på gulvet. Ikke så eksklusivt kanskje, men mye mye lettere å vaske på!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Vi har flis på både vegger å gulv, er kjempefornøyd å badet er enkelt å holde rent. I taket har vi panel med downlight i, panelet i taket gjør at hele rommet virker varmere. Vi har masasjebad, egen dusj og vegghengt toalett. Lurt å ikke velge for mye farger, tenker at man fort kan bli lei. vi har hvit avlang flis på veggene og mørk grå på gulvet, ikke blank da den blir glattere. Lykke til med deres valg:-) Anonymous poster hash: f7b02...bb2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #14 Skrevet 24. september 2013 Ja tenkte mest på grå med litt svart i til gulvet. Syns det er vanskelig å velge alt på en gang! Kan man likevel ha innredning med litt brunt / tre i om man velger svart og hvitt til gulv og vegger ? Anonymous poster hash: ff4ea...814 Vi har det, matte svarte fliser på gulv (litt "tekstur" i), skitt synes ikke godt. Vi har de samme svarte litt opp på veggen, og ellers hvite på veggen. Vegghengt wc i sort og hvit, veldig fornøyd med det, greiere å vaske enn vanlig toalett. Skap/servantskap er i brunsort, det ser kjempefint ut Men om du blander inn grått også blir det kanskje litt kræsj tror jeg. Anonymous poster hash: 149a1...148
Peggy Sue Skrevet 24. september 2013 #15 Skrevet 24. september 2013 Ville gått for baderomspanel fremfor fliser. Et flislagt bad har en levetid på 10-15 år. Baderomspanel har mye lengre levetid og er mye billigere. De siste årene har man fått inn veldig mye fint og hvis man styrer unna panelene som etterligner fliser, ser det ikke billig ut
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #16 Skrevet 24. september 2013 Hva skal man ha på veggene om de ikke skal etterligne fliser? Hva finnes da? Anonymous poster hash: ff4ea...814
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Dytt:) Anonymous poster hash: ff4ea...814
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 http://www.byggma.no/dt_imglist.aspx?m=2452 Plater er raskere, billigere og holder lengre Er ikke kjempefan av flis, men det kan være kjempefint med det også Ville gått for skuffer isteden for skap under vask osv, mye enklere å holde styr i og man kommer enklere inn bakerst Dusjhjørne med glassdører er flott å se på, og man kan ha det ganske stort tenk system og stil du liker (romantisk, moderne, mandig osv) og velg 3 farger i samme "familie" da blir det ikke så mye rot for øynene badekar er fint, men ville gått for trekant og ikke avlangt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå