Gå til innhold

pappa er syk og jeg er redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid vært en sterk mann, han har alltid holdt et rikelig godt kosthold og vært en aktiv mann. tømrer og hard arbeidende i nordsjøen. han er en liten og sprek kar. men de siste fem årene har han blitt veldig spinkel. Men nå er jeg bekjymret. han får ikke i seg mat. har kun klart å få i seg et par rundstykker på de siste tre dagene. det er ikke likt han i det heletatt. han sier magen vil bare ikke å at jeg ikke skal bekjymre meg. Han skal kontakte legen i dag. han har i alle år forberedt meg på at han blir gammel å en dag er han ikke der. uff nå begynner jeg å gråte. jeg er ikke klar for å miste min far enda eller se han visner. han er ikke 60 enda en gangjeg er ikke 25 enda en gang. dette er tøft for meg å tenke på å er så bekjymret.

Anonymous poster hash: ea5f9...21b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. men nå får faren din komme seg til legen og få hjelp. Det kan være så mange rare grunner til at han ikke har så stor matlyst for tiden. 

Nå skal han til legen i dag (?), så da regner jeg med de tar masse prøver av han og finner ut av det her. Men det er ikke noe greit å få vite at ens far er syk. 

Forhåpentligvis er det noe helt ufarlig og så får han noen medisiner og blir bedre. 

Jeg håper det for deres skyld. Lykke til.

Anonymous poster hash: 2ce09...3f0
Skrevet

Uff, det høres ikke kjekt ut! Forstår at du er bekymret når han endrerseg sånn ift vanlig. Men som hun over sier, han må komme seg til lege i dag, ikke la seg avfeie med en time om noen uker.

Lykke til! Håper det ikke er noe alvorlig som kan ordnes raskt!

Skrevet

Skjønner du er bekymret, men du må ikke ta sorgene på forskudd. Det er ikke sikkert det er noe alvorlig. Og om det skulle være det så er det ikke umulig at det kan gjøres noe med.

Så prøv å ta det med ro til dere har fått svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...