Gå til innhold

da har jeg vært våken siden 03.30....

Anbefalte innlegg

andre natt på rad....og når jeg først har sovet så har jeg drømt om smertestillende.

når jeg sover om natta så får jeg så inni h**** vondt i hoftene!

skikkelig verking som verker seg nedover låret helt ned til kneet,

så jeg snur meg og våkner, snur meg og våkner og snur meg og våkner...

off...

noen som veit hva dette er eller har vært borti lignende?

noen med noen tips kanskje?

Fortsetter under...

Har det på samme måte og har hatt det slik en god stund. Sliter med bekkenet og urolige bein. Det går da på et vis, men det hender jeg må ta meg en time på øyet midt på dagen for å kunne fungere når barna kommer hjem. Nå har det også hendt at jeg har tatt meg en paracet når hofta verker slik at jeg ikke får sove. Ligger mest på venstre side, så den får kjørt seg litt ;-) Bruker forøvrig også ammepute mellom beina for å avlaste bekkenet, men hofta blir fremdeles skvisa *he he he* Er bare en uke til termin nå da, så nå ser jeg enden på det. HURRA!!!!!!!

æsj...da er noe bekken dritt jeg har fått da vel....jeg som har klart å holde meg unna frem til nå!

har kjent litt nå og da hvis jeg har gjort noe ekstra men den verkinga jeg har hatt nå er rett og slett dritt vondt!

tok en parcet når jeg gikk å la meg igjen i stad jeg også...rastløse bein har jeg hatt også, men det har jeg hatt noen runder av før jeg ble gravid også men har vært litt plaget med det i det siste.

sambo klatret opp i skapet å tok ned pute og dyne til meg i stad som jeg kunne støtte opp litt med og det funket i allefall litt :)

takk for svar! :)

Hadde det slik med alle 3 og nå 4. Sliter m bekken og restless legs! Bygget senga opp med puter. Så sitter og sover, på siden lissom! Pute mellom lår,knær og ankel for å "stabilisere" bekkenet! Når ikke det går så er badekaret løsningen! Er det eneste som funker mot smertene og beina! Rigger til m håndklær for å støtte meg opp og tar ikke vann over magen( sovner jo, så tar ikke fult i tilfelle jeg skulle drukne;) hehe... Men det tar smertene og beina roer seg! Sikkert litt av et syn, men det funker på meg hvertfall!

Annonse

Jeg har noe liknende jeg og, blir verre for hver natt. Sover kun på sidene. Etter en halvtime/tre kvarter må jeg snu meg til motsatt side fordi det "brenner" og verker i hoft og korsrygg og delvis ned i skinka. Det gir seg med en gang jeg bytter side, men kommer snikende tilbake etter nok en halvtime/time, så da må jeg snu meg igjen. %%*##%#

det er akkurat sånn jeg har det også!

det gir seg hos meg også når jeg bytter side men det er bare en liten stund dessverre.... jo lengre ut på natta jeg kommer jo vondere er det og til slutt er det vondt hele tiden...var derfor jeg stod opp i natt da det verka i begge hoftene....

skal ha med meg paracet og vann inn i senga i natt ja....

Jeg har holdt på slik en stund, og jeg vet at det eneste som hjelper er fødsel ;)

Natt til i går sov jeg ikke et sekund en gang. Men vi blir vel tilvendt nattevåken da ;) vi kommer jo etter all sannsynlighet til å være søvndeprivert de nærmeste årene ;)

Slet med dette mens bekkenløsning og bekkenlåsning var på sitt verste, går bedre nå. Og forresten mot vonde kynnere og urolige bein hjelper det med magnesium tilskudd:) det hjalp meg i ihvertfall

Annonse

ja jeg kommer til å sove når babyen sover! :)

det gikk mye bedre i natt! bygde opp senga litt med dyne som jeg brettet to ganger så jeg lå litt mykere og en pute mellom beina.

dessuten så tok jeg to paracet før jeg sovnet da jeg begynte å få vondt.

skal prøve uten paracet i natt og heller ta i natt hvis det blir for ille. :)

våknet jo innimellom men det var ikke verre enn at jeg fikk sovnet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...