Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 IRL ... hvordan kjenner du henne (skole, jobb, barnehage, felles venner osv.) og liker du henne?? Anonymous poster hash: 53883...56f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Har flere mistanker og har til tider fått nesten bekreftelse på at det er noen her inne som jeg kjenner. Skrivemåte, skrivefeil og ikke minst spesielle ordtak som er meget så lokale. Pluss at hvis man hiver noe ut på facebook som gjerne er en pen beskrivelse av hva som har skjedd så kommer all gørra ut her på dib 5 min etter så er det enkelt å forstå hvem som er hvem. Og nei, liker ingen av dem jeg vet av fra det "virkelige liv". Kan vell legge til at jeg ikke har noen kontakt med dem bortsett fra at jeg har dem på vennelisten på facebook. Anonymous poster hash: c24a3...f67
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Jeg kjenner mammantilnurket, ho er ei ordentlig koselig og real jente/dame, har gått på samme skole med henne i flere år faktisk. Eneste grunnen til at jeg vet at det er ho er pga bilde som har blitt lagt ut her inne ellers hadde jeg ikke vist det. Anonymous poster hash: d433e...698
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Dytt! Anonymous poster hash: 53883...56f
Gjest 5 andre Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Ingen nå lenger. De som jeg har kjent igjen, har så vidt jeg vet sluttet å henge her inne (eller dukket opp igjen under andre nick).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Bare ei, og hun vet nok ikke at jeg har kjent henne igjen. Hun er samboeren til en av mannens kompiser og en hyggelig jente, men hun lyver så det renner av henne her inne Anonymous poster hash: 3c69b...e3d
Musemorbr / Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Etter flere år her inne har jeg kjent igjen flere. Jeg nevner det ikke her, men jeg har informert hver og en av dem om at jeg vet hvem de er. Det ville nemlig ha vært veldig urettferdig av meg hvis jeg lot de tro at de var anonyme, og dermed latt de fortelle meg ting her inne som de kanskje ellers ikke hadde sagt. Har ikke fått vite om noen som har kjent igjen meg. Ennå.
MammantilNurket Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 (endret) Jeg trodde at jeg kjente Skeptisimo, men gjorde det ikke likevel Skulle ønske at jeg kjente Skeptisimo hun virker som en kul dame Til den anonyme over her: Så utrolig hyggelig å bli oppfattet som "real og koselig" *rørt* Var det bildet av plommekaken? Endret 24. september 2013 av MammantilNurket
Hun med alle ungene Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Kjenner 4 damer her inne..Hen ene er søsteren min (og vennine) og de tre ande er venninen Navn nevner jeg ikke fordi at de ønsker å være anonyme (iallefall 3 av dem..)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 stjerna er en av mine nærmeste venninner...Hihi Godt å se at hun er like koselig her inne som i IRL! Anonymous poster hash: f2049...1b6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Altså, bestevenninna mi er her. Men vi vet om hverandre. Det er også flere andre jeg kjenner her inne, men som regel signerer de som anonyme. Enkelte historier kjenner jeg igjen. Dessuten vet jeg at ei jeg gikk på gravidsvømming er her, en tidligere kollega og en kollega. Jeg ser det på hva som skrives om her vs hva som postes på Facebook. Og det er sikkert flere også. Dessuten har jeg fått kontakt med flere via Dib. Men jeg har ikke tenkt å nevne nickene deres her.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Har flere mistanker og har til tider fått nesten bekreftelse på at det er noen her inne som jeg kjenner. Skrivemåte, skrivefeil og ikke minst spesielle ordtak som er meget så lokale. Pluss at hvis man hiver noe ut på facebook som gjerne er en pen beskrivelse av hva som har skjedd så kommer all gørra ut her på dib 5 min etter så er det enkelt å forstå hvem som er hvem. Og nei, liker ingen av dem jeg vet av fra det "virkelige liv". Kan vell legge til at jeg ikke har noen kontakt med dem bortsett fra at jeg har dem på vennelisten på facebook. Anonymous poster hash: c24a3...f67 Hvorfor har du personer på vennelisten på facebook som du ikke liker og ikke har noen kontakt med? Ikke meningen å være frekk, jeg lurer oppriktig! De jeg har som venner på facebook har jeg et forhold til. Ikke alle jeg har særlig kontakt med lenger, men vi har kanskje felles historie som gjør at det er kjekt å følge litt med i hverandres liv selv når vi bor på hver våre kanter av landet. Ellers er det venner og familie som jeg både liker og har kontakt med. Jeg kjenner flere brukere her inne, både de jeg vet nick til og flere jeg ikke vet nicket sikkert til, men er rimelig sikker på nick likevel. Så kjenner jeg noen bare med nick og ikke noe annet, men vi kjenner hverandre likevel veldig godt, deler det meste. Anonymous poster hash: d2a63...6e9
MammantilNurket Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 stjerna er en av mine nærmeste venninner...Hihi Godt å se at hun er like koselig her inne som i IRL! Anonymous poster hash: f2049...1b6 Hun virker bare herlig Forøvrig hennes oppskrift på plommekake.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #14 Skrevet 24. september 2013 Vet hvem en er, veldig godt Men hun vet ikke at jeg er meg Kjenner henne igjen på bilde + historiene, eller enkelte innlegg er veldig lett gjenkjennelig. Og noe så som regel står på Facebook samme dag som det blir postet her. Hun pleier også å linke til denne siden på Facebook når det kommer innlegg hun mener er sære, og skriver litt om det på fjasboka.. Hvem det er, er temmelig hemmelig nemlig Møhø Anonymous poster hash: ebc91...6af
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #15 Skrevet 24. september 2013 Det er ei her inne som jeg tror er kona til en gammel venn av meg. Er ihvertfall samme bildet her som på fb. Kjenner henne ikke selv, men vet de hadde det skikkelig trist og tøft for litt siden, og er kjempeglad for at ting har snudd litt for dem Anonymous poster hash: d5e7b...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå