Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 3-åringen kastet nettopp opp littegrann. Ganske så sikker på at han kastet opp fordi han hoster. Jeg hørte han hostet voldsomt også hørte jeg han brøt seg. Da var det litt på puta og på pysjen. Men, holder han uansett hjemme i morgen for sikkerhets skyld. Kan jeg sende han i bhg på onsdag om han spiser som normalt i mårra og ikke hverken kaster opp mer eller er dårlig i magen? Og formen er som vanlig? Han kaster forresten lett opp når han hoster. Hostee kun på natt. Anonymous poster hash: 91811...baf
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 48 t fra siste oppkast er det i bhg her, uansett sykdomsårsak.. Anonymous poster hash: 28183...958
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Siden han kaster lett opp ved hoste syns jeg du skal se det an i dag. Anonymous poster hash: c88e5...e2b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Dette høres ikke ut som omgangssyke, så jeg ville sendt han i barnehagen på onsdag hvis formen var fin. Anonymous poster hash: 1b03f...b38
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Jeg tenker at om han er i fin form på onsdag så er det greit ettersom oppkastet kom pga kraftig hoste. MEN, jeg selv blir ufattelig sliten når jeg hoster så kraftig at jeg ikke klarer å holde et normalt aktivitetsnivå selvom jeg er tilsynelatende i bedre form. Jeg bruker gjerne 2-3 dager etter hosten har gitt seg bare på å komme til hektene igjen. Og med det i tankene så hadde jrg nok holdt han hjemme.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Det har ikke blitt mer oppkast eller hoste. Formen i dag er veldig bra. Ingen tegn til kvalme som skulle tyde på omgangssyken.<br /><br />Ser ann hosten i dag og natt. Men, om han ikke hoster voldsomt så sender jeg i bhg. Er ikke første gangen han kaster opp pga hoste. Han gjør ofte det om han er forkjøla med hoste. Anonymous poster hash: 91811...baf
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Ja, send han i bhg i morgen. Dette er ikke omgangssyke. Anonymous poster hash: f2173...ba0
Øyne som ser!! Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Skal vell kaste opp 2 ganger før det regnes som omgangssyke. Min kaster opp hvis han har en hostekule, men sender han i barnehagen fordi om.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Ok. Takk, da blir det bhg i mårra så fremt formen er like fin som den er nå. Anonymous poster hash: 91811...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå