Gå til innhold

jeg er så redd jeg er gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke helt når jeg hadde mensen sist.... husker jeg fikk en bitte liten "blødning" og tenkte: nå komme det...

men det kom ikke.

og det stikker i siden... ikke i eggstokk-høyde, men litt over. kan minne litt om ligamentbånd-stikking....

jeg har spiral og vi her jo nesten aldri sex....

har to barn fra før, og det holder!!

åååå, som jeg krysser fingrene for at det ikke er noe!!!!!

Anonymous poster hash: 64b83...8f8
Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kjenner til redselen din! Slik hadde jeg det for noen få mnd siden nå, jeg var så sikker på at jeg var gravid (og livredd for det) at jeg fikk ultralyd grunnet "spotting" og svangerskapssymptomer, ingen graviditet heldigvis.. Men etter dette har mensen rett og slett blitt slik, og jeg har "strekk smerter" i livmor regionen både ved mens og el nå... Har kobber spiral. Ta en test så fort du har mulighet, så du slipper å stresse over det

Skrevet

jeg har også kobberspiral.

hverkan mannen min eller jeg vil ha en til!

det verste med dette er at jeg vet hva keg må gjøre om jeg er det :(

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har allerede vært gjennom 2 tette svangerskap som ikke kunne fullføres, den første endte i spontan abort ("hedigvis") mens runde nr 2 endte i abort, var forferdelig der og da, og første tiden etter, men nå i dag vet jeg at jeg gjorde det rette for oss, så det er ikke av det verste jeg har gjort, enda jeg gjerne skulle vært det foruten :-/

Men får håpe du bare har samme reaksjon på det som jeg hadde, og rett og slett har mistet normal mens nå, blir små stresset av det i starten, men nå er jeg vant til det :)

Skrevet

Gud, det der er så stress! Akkurat vært igjennom denne frykten selv. Fikk ikke mensen på 7 uker, og plutselig begynte jeg å få ligamentsmerter når jeg reiste meg, snudde meg o.l

Plutselig fikk jeg mensenlignende blødning annenhver uke i 6 uker etter det. Men fortsatt ligamentsmerter og litt småkvalm. Til slutt bestilte jeg ultralyd hos gynokologen min. Jeg var kjempestressa!

Det var falsk alarm, men nå har jeg fått time til sterilisering ;)

Anonymous poster hash: 173b3...80a

Skrevet

DEN VAR NEGATIV!!!!!

Takk Gud!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...