Gå til innhold

Emmaljunga vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med combi vognene til emmaljunga? Var å tittet på en istad men den virka så veldig vinglete i understellet, skal den være sånn? Mener det var city cross understell eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 3b7e9...542

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Understellet er vel like på duo og kombi? Kanskje de ikke har satt det skikkelig sammen fordi det er til utstilling? Har hatt 2 stk og begge var robuste saker.

Skrevet

Har hatt ei Emmaljunga Edge duo combi (vendbart understell), og den var stødig som bare juling! Trillet i marka, på snø, på stranden, på grus og ellers mange plasser med veldig ulent terreng. Vogna har vært som et skudd, ikke noen problemer med at den har vært ustødig og vinglete. Elsker den vogna, og gruer meg til å bli kvitt den :( 

Anonymous poster hash: 41077...559
Skrevet

Nå var det en brukt vogn jeg tittet på. De som solgte den sa at den var pent brukt og sånn så det jo også ut. Men du kunne liksom "vugge" vognen i alle retninger på en måte, visste ikke om det var vanlig?

De sa jo selvfølgelig at den skulle være sånn.

Nå har jo ikke jeg peiling siden dette er mitt første barn så derfor jeg spør.

Skrevet

Nå var det en brukt vogn jeg tittet på. De som solgte den sa at den var pent brukt og sånn så det jo også ut. Men du kunne liksom "vugge" vognen i alle retninger på en måte, visste ikke om det var vanlig?

De sa jo selvfølgelig at den skulle være sånn.

Nå har jo ikke jeg peiling siden dette er mitt første barn så derfor jeg spør.

Man kan justere stivheten på understellet :-) bare å vri på de plast dingsene på hver side:-P har selv city cross og er strålende fornøyd! :-D

Anonymous poster hash: c0d8b...f00

Skrevet

Som sakt over her kan man justere fleksen i dempingen på vognen i 3 forskjellige nivåer, så om de hadde den på den med mest demping kan den sikkert ha virket vinglete (min gjør ikke det på det nivået) Men det er supert å unne justere det i forhold til føre du triller på, her kjører jeg mye på grus og skogsstier og da er det knall å kunne ha myye demping da ligger barnet bedre i vognen også, På asfalt bare skrur jeg over på minst demping og vognen er like god å kjøre :D

Men hadde nok som deg reagert på at den var skikkelig vinglete, den skal være litt løs på mye demping men ikke unormalt mye altså.. Ville sett på en anna vogn og sammenlignet litt jeg..

Anonymous poster hash: a9737...517
Skrevet

Aha, ja da skjønner jeg! Da blir det muligens en sånn en på meg altså. Takk for gode svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...