Gå til innhold

Ca hvilken temp starter dere med ull på de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaldt om morgen nå syns jeg. Men blir jo varmere utpå dagen da. Hun er 1,5 år og går i bhg. Bor i Østfold :)

Anonymous poster hash: e13ae...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 gr eller kaldere. Men kan ta på ull ved 7 el 10 gr hvis det er vått ute(har en som bader i sølepyttene og stort sett blir våt til midjen).

I vår bhg har de det så varmt innendørs at det stort sett alltid er for varmt med ull, så det bør derfor være kaldt utendørs før jeg tar det på(bhg er dårlig på å kle etter temp og vær, så det må jeg selv sørge for fra morgenen av)

Anonymous poster hash: ef821...37b
Skrevet

Under 5 grader hele dagen, da mener jeg ullundertøy.

Anonymous poster hash: f7ef8...496
Skrevet

Når som helst, inne i bhg kan de jo bare suse rundt i ullundertøyet, vanskelig å bli for varm med et tynt lag ull på seg. Ull regulerer varme godt. 

Anonymous poster hash: 71a6d...79f
Skrevet

Har begynt smått allerede-bor på Østlandet. Gutten går ullsinglet daglig under genseren/skjorta nå-den kan virkelig anbefales. Frøkna går med tynn ullcardican under dressen ute. Bhg er flinke til å justere etter temp da de små er ute tidlig (kaldt) og sent (varmt) på dagen. Har ikke begynt med strømpebukse enda, men tynne ullsokker.

Skrevet

Tenkte å begynne straks temperaturen er under 5 grader. Handlet på beibibeibi.no for noen dager siden og fikk klærne i dag. Gleder meg til å bruke det. :)

Anonymous poster hash: d8bf0...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...