Gå til innhold

Noen som har "blandingsbarn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en liten som blir norsk/italiensk/russisk. Spent på hvem h*n vil ligne på!

Anonymous poster hash: 933c1...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en norsk/fransk og hun ligner mest på den franske farsiden ;)

Skrevet

Jeg venter en liten som blir norsk/italiensk/russisk. Spent på hvem h*n vil ligne på!Anonymous poster hash: 933c1...5f6

Norsk colombiansk.

Eldste er mest lik pappa, yngste lik meg, men begge (!) er lyse i håret og har blå øyne. Forstå det den som kan! De er aliens i Colombia og skiller seg ikke det grann ut i Norge. Også jeg som hadde "planlagt" Pochahontasbarn ;-)

Anonymous poster hash: 084ce...194

Skrevet

Norsk/fransk her og. Har bare ett barn foreløpig, ho har det meste fra faren(fransk), nøttebrune øyne, langt, tykt, bølgete, brunt hår, er som å se min svigermor da ho var lita. Så her krysser jeg fingrene for at neste blir mer lik sin mor, selv om jenta mi er helskjønn!!

Anonymous poster hash: 11649...38c
Skrevet

Norsk-kroatisk her. Hun ligner på pappaen sin og det har jeg hørt ørten ganger nå;) Ok, hun har min ansiktsform og nese, men alle ser jo det mørke håret og de mørke øynene hennes først.

Egentlig glad hun ble såpass mørk og ikke fikk min dørgende kjedelige mørkeblonde manke!:)

Anonymous poster hash: 47f3f...2ef

Skrevet

Norsk-kroatisk også her! Men mi jente har lyst hår og blå øyne som meg og likner svært lite på sin far :-)

Anonymous poster hash: 45542...a27

Skrevet

Norsk-fransk her også, jeg er den franske. Han ligner på meg så mye at det er nifst. Brunt hår, nøttebrune øyne (mine ble grønne når jeg vokst opp, hans holder på å gjøre det samme), lys hud men ikke så blek som faren (mindre følsom for sol, jippi!), små fregner på nesen. Skilte seg ganske mye i bhg da han var den eneste som ikke var 100% norsk.

Faren er normal Vestlending, mellomblond med blå øyne og kjempe følsom hud.

Anonymous poster hash: 0020b...83f

Skrevet

25% Bulgarer . Ligner mest på far. Men far igjen, ligner mest på sin norske halvdel:p
Men hun ligner også mye på farfaren sin.. Og han har mørkt hår og mørke øyne.. Jeg har også helt mørkt hår og grønne øyne, men ungen er BLONDIE :D Så de genene hans på morsiden må jaggu være sterke.
Hun ligner vel egentlig litt på alle da!

Skrevet

Ja, de er en god blanding av meg og faren! :P

Hihi... Jeg er så morsom på morgenen!

Skrevet

Norsk - kroatisk her også . Har to jenter som er mørke i håret som pappaen sin , selv om yngste ser ut til å få blonde dun under babyhåret . Gutten er blond . Jentene har brune øyne , gutten brun- grønne .

Send meg gjerne en pm dere andre med mann fra Kroatia :-)

Skrevet

Halvt norsk og halvt pakistansk. Jenta gyllen i huden og har brunt hår og blå (!) øyne. Hadde trodd at øynene skulle forandre seg og bli brune, men hun er 8 mnd nå er øynene er fortsatt blå. Hun ser ikke typisk pakistansk ut, mer norske trekk vil jeg si, men ligner en del på faren også :)

Anonymous poster hash: f55de...bdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...