Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dere Anonymous poster hash: 92ba5...7d0
Gjest cd0da Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Bruker vanlig barberhøvel og vann mens jeg dusjer
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Jeg bruker barbergele for damer og høvel.Står i dusjen når jeg gjør det. Etter dusjen smører jeg med dildo rens for å unngå røde nupper. Anonymous poster hash: 54788...142
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Bruker Venus høvel som har et slags barberingsmiddel på seg Gjør det foran et speil jeg, mens jeg står. Har vann i et lite kar, som jeg dypper høveleg i. Anonymous poster hash: 0178b...50c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dere Anonymous poster hash: 92ba5...7d0 Jeg har alltid barbert, og har alltid sett ganske fæl ut etter det. Men de siste gangene har jeg brukt hårfjerningskrem og anbefaler det. Jeg var veldig skeptisk, men er ikke rød og har heller ingen inngrodde hår (noe jeg fikk masse av når jeg barberte) Anonymous poster hash: 88a15...409
Natti11 Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Bruker Venus barberingshøvel og eos barberings skum. Barberer vel mest når jeg er i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Vanlig høvel i dusjen, ikke noe produker. Heller ingen nupper, æsj... Anonymous poster hash: a7728...6d7
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dereAnonymous poster hash: 92ba5...7d0 Jeg har alltid barbert, og har alltid sett ganske fæl ut etter det. Men de siste gangene har jeg brukt hårfjerningskrem og anbefaler det. Jeg var veldig skeptisk, men er ikke rød og har heller ingen inngrodde hår (noe jeg fikk masse av når jeg barberte) Anonymous poster hash: 88a15...409 Hvilken hårfjerningskrem? De er alle så sterke at de ikke skal brukes nedentil, masse slimhinner og sart hud der...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 5 blads høvel og vanlig dusjsåpe mens jeg dusjer, smører med ren aloe vera gel nedover med hårretningen etterpå, blir så bra atte Anonymous poster hash: ec000...ca8
Papegøyeblomst Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Bruker Mach 3 barberblader og vanlig barberskum. Har gjerne vann i vasken, og står med ett ben på dolokket. Klapper forsiktig tørt, og tar forsiktig litt ansiktsvann (mot uren hud) på bomullsdott. Når det er helt tørt, smører jeg på denne "vidunderkremen", laget til nettopp det formål å unngå barbernupper. Anbefaler den på det sterkeste! http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=monistat+chafing+gel&_sop=15 PS: bytter barberblad ofte, bruker det maks 5 ganger til intimbarbering.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dereAnonymous poster hash: 92ba5...7d0 Jeg har alltid barbert, og har alltid sett ganske fæl ut etter det. Men de siste gangene har jeg brukt hårfjerningskrem og anbefaler det. Jeg var veldig skeptisk, men er ikke rød og har heller ingen inngrodde hår (noe jeg fikk masse av når jeg barberte) Anonymous poster hash: 88a15...409 Hvilken hårfjerningskrem?De er alle så sterke at de ikke skal brukes nedentil, masse slimhinner og sart hud der... Jeg har brukt denne http://www.veet.no/veet-3-minute-hair-removal-cream.php Bruker den ikke helt der nede på slimhinnene da. Har ikke reagert på den overhodet. ser helt jævlig hvis jeg bruker høvel. Kan ikke skjønne at det skal være noe verre enn barberskum Anonymous poster hash: 88a15...409 Anonymous poster hash: 88a15...409
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Bruker Venus barberhøvel, dusjsåpe og vann i dusjen. Aldri fått en nuppe Anonymous poster hash: 7ce0d...79e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Bruker mach 3 (?), den som egentlig er for menn og balsam. Fungerer utmerket Skal prøve krem nå for det hadde vært flott å slippe daglig barbering. Anonymous poster hash: c8052...521
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dereAnonymous poster hash: 92ba5...7d0 Jeg har alltid barbert, og har alltid sett ganske fæl ut etter det. Men de siste gangene har jeg brukt hårfjerningskrem og anbefaler det. Jeg var veldig skeptisk, men er ikke rød og har heller ingen inngrodde hår (noe jeg fikk masse av når jeg barberte) Anonymous poster hash: 88a15...409 Hvilken hårfjerningskrem?De er alle så sterke at de ikke skal brukes nedentil, masse slimhinner og sart hud der... Jeg har brukt dennehttp://www.veet.no/veet-3-minute-hair-removal-cream.php Bruker den ikke helt der nede på slimhinnene da. Har ikke reagert på den overhodet. ser helt jævlig hvis jeg bruker høvel. Kan ikke skjønne at det skal være noe verre enn barberskum Anonymous poster hash: 88a15...409 Anonymous poster hash: 88a15...409 Ny anonym med et par spørsmål her... Hvordan fjerner du da hårene rundt selve åpningen? Og bruker du "skrape", eller bare skyller du kremen av? Anonymous poster hash: 24882...9bc
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dereAnonymous poster hash: 92ba5...7d0 Jeg har alltid barbert, og har alltid sett ganske fæl ut etter det. Men de siste gangene har jeg brukt hårfjerningskrem og anbefaler det. Jeg var veldig skeptisk, men er ikke rød og har heller ingen inngrodde hår (noe jeg fikk masse av når jeg barberte) Anonymous poster hash: 88a15...409 Hvilken hårfjerningskrem?De er alle så sterke at de ikke skal brukes nedentil, masse slimhinner og sart hud der... Jeg har brukt dennehttp://www.veet.no/veet-3-minute-hair-removal-cream.php Bruker den ikke helt der nede på slimhinnene da. Har ikke reagert på den overhodet. ser helt jævlig hvis jeg bruker høvel. Kan ikke skjønne at det skal være noe verre enn barberskum Anonymous poster hash: 88a15...409 Anonymous poster hash: 88a15...409 Ny anonym med et par spørsmål her... Hvordan fjerner du da hårene rundt selve åpningen? Og bruker du "skrape", eller bare skyller du kremen av? Anonymous poster hash: 24882...9bc Jeg bruker kremen der, er bare forsiktig med å ikke få noe innenfor hvis du skjønner. Jeg bruker skrapen, men går over med en våt myk klut etterpå. Synes ikke skrapen er så god der nede. Dusjer alltid etterpå, så jeg får skyllet godt av Anonymous poster hash: 88a15...409
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #16 Skrevet 24. september 2013 takk for gode svar.jeg gikk for venus embreece(veit ikke hvordan det skrives)og er kjempe fornøyd Anonymous poster hash: 92ba5...7d0
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. september 2013 #17 Skrevet 24. september 2013 Jeg bruker venus høvel for damer og balsam etter råd her inne. Funker supert Barberer meg foran speilet etter dusj og går over med klut etterpå for å ta løse hår.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #19 Skrevet 24. september 2013 hvordan gjør dere det og hvilke produkter bruker dereAnonymous poster hash: 92ba5...7d0 Jeg har alltid barbert, og har alltid sett ganske fæl ut etter det. Men de siste gangene har jeg brukt hårfjerningskrem og anbefaler det. Jeg var veldig skeptisk, men er ikke rød og har heller ingen inngrodde hår (noe jeg fikk masse av når jeg barberte) Anonymous poster hash: 88a15...409 Hvilken hårfjerningskrem?De er alle så sterke at de ikke skal brukes nedentil, masse slimhinner og sart hud der... Jeg har brukt denne http://www.veet.no/veet-3-minute-hair-removal-cream.php Bruker den ikke helt der nede på slimhinnene da. Har ikke reagert på den overhodet. ser helt jævlig hvis jeg bruker høvel. Kan ikke skjønne at det skal være noe verre enn barberskum Anonymous poster hash: 88a15...409 Anonymous poster hash: 88a15...409 Det står at den kan brukes på bikinilinjen, men ikke lenger ned så det hadde jeg ikke turt. Anonymous poster hash: 54788...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå