Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Har ei datter på 2 år... (Om det skulle være relevant) Dette året har jeg begynt å røyte utrulig mye hår! Nesten verre enn etter fødselen... Jeg har fått endel åreknuter på lår og bak kneet, og jeg har i perioder mye vondt i hodet på slutten av dagen... Er bare 21 år. Hva kan det være, kan det være en sammenheng? Må vell til legen å få tatt noen blodprøver, bare vegrer meg så... Legeskrekk... Anonymous poster hash: b9b79...2e2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Kast deg uti det. Det trenger ikke være noe annet enn at du er veldig sliten og har vært gjennom et svangerskap. Men du bør absolutt be legen om en full sjekk. Få bl.a. sjekket stoffskiftet, div. B-vitaminer, jernnivåer, mineraler som magnesium, sink og kobber (få med kobber også, da kobber sjekkes sjelden, men kan gi flere av symptomene du beskriver), langtidsblodsukker, D-vitamin m.m. Jeg har nesten hele livet røytet veldig mye, så jeg er avhengig av større doser B-vitaminer daglig for at nivåene skal holde seg innenfor referanseområdene på blodprøver. Få en totalsjekk hos legen slik at du slipper å gå slik, du blir bare sliten av å ha det sånn. Legen er der for deg Anonymous poster hash: ff3b0...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå