Gå til innhold

hoven pupp hos baby??? redd:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt at gutt på 7 måneder har en hoven pupp? Noen som har opplevd det?

Anonymous poster hash: 1986e...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd dette. Ble også redd. Men snakket med lege om det og det var bare hormoner. Noen barn fikk dette. Det går bort etter noen få dager:)

Anonymous poster hash: c6924...046

Skrevet

Begge mine hadde det når jeg ammet. Heksemelk kaller man det hvis det kommer litt væske ut også!

Hormoner fra mor

Skrevet

min gutt fikk til og med litt melk, det er tydeligvis helt normalt at de reagerer på hormonene til mor

Skrevet

Hormoner ja. Helt ufarlig :)

Skrevet

Jeg ammer ikke:p puppen er rød, var deres det?

Skal bestille time i morgen:/

Skrevet

Høres ut som betennelse siden den er rød. Kommer det ut noe væske fra brystvorten?

Skrevet

er området varmt? har han feber? er det ømt/vondt når du tar på?

Skrevet

Høres ut som betennelse siden den er rød. Kommer det ut noe væske fra brystvorten?

Okei, nei ikke noe veske...hvordan behandles det?

Skrevet

Ikke rør, ikke klem.

Ta en tur på helsestasjonen og snakk med dem:-)

Skrevet

Okei, nei ikke noe veske...hvordan behandles det?

mulig han får antibiotika, men hvis han ikke er så veldig plaget kan det hende at du bare skal observere videre. Ofte kan en slik lokal betennelse gå tilbake av seg selv. Kan hende det blir verre før det blir bedre etter noen dager. Du kan evt. tegne opp med penn rundt det røde området så du ser helt konkret om det blir større eller mindre.

Skrevet

Takk for mange gode svar damer!:)

Han får vondt når jeg er borti, skal ringe i morgen:)

Skrevet

Jeg hadde betennelse i puppen da jeg var liten,(40år siden) og i følge min mor fikk jeg en sprøyte i puppen, og ble helt fin igjen, har kunnet amme mine barn lenge og uten problemer!

Vet ikke om de bruker sprøyte nå lenger?

Anonymous poster hash: acadf...153

Skrevet

Jeg sluttet å amme datteren vår ganske tidlig. Etter en stund ga jeg grøt med morsmelk jeg hadde i fryseren. Hun fikk da en kul i brystet. Det ble konkludert med hormoner, men kulen ble etterhvert betent. Den ble større (som en drue ca) og rød og varm. Det piplet også ut litt blod. Var selvfølgelig kjemperedd, men det var helt ufarlig og ble kurert med en antibiotikakur. Fikk beskjed om at vi kunne komme til å kjenne kulen i flere år, men den forsvant ganske raskt.

Anonymous poster hash: d490b...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...