Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 4+3 i dag og har fått time til første UL på IVF klinikken den 17.10. Men er det ikke i uke 7 en skal det eller regner de anneledes på det? Hadde sett fram til en UL om to og en halv uke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke noe av de ukene jeg. Fikk svak positiv test i går og gravid appen sier at jeg er i uke allerede. Trodde jeg var i uke 3 jeg...

Skrevet

Er det sant at man ikke trenger å ta den tidlig ul? Trodde man måtte det, men står gjerne over hvis det er valgfritt.

Skrevet

Er det sant at man ikke trenger å ta den tidlig ul? Trodde man måtte det, men står gjerne over hvis det er valgfritt.

Skrevet

Google terminkalkulator, og skriv inn første dag i siste mens, så kommer ukene opp,- mor og barnets uker er forøvrig forskjellige, men det er mors en regner utifra:)

Er vel valgfritt om en vil ha ULen, men veldig betryggende synes jeg da:) Ser de et bankende hjerte i uke 7, er sjansene for at det går bra 95-98% :)

Skrevet

Terminkalkulator sier jeg i uke 5, jeg trodde jeg var i uke 3 jeg (inseminert 11.sept).

Skrevet

Hmm..jeg er 4+4 og ble inseminert den 5 september. Når hadde du første dag i siste mens?

Skrevet

Ringte og spurte, man må ta den ultralyden.

Skrevet

Ok, da er du snart 5 fullgåtte uker, jeg har akkurat startet min 5. uke. Hadde glemt dette fra forrige svangerskap, man regner fra siste mens, derfor så mange uker allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...