Gjest cd0da Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Øynene mine er knallblå, men jeg føler meg aldri pen selvom jeg sminker meg. Jeg synes det er dødslekkert når det er mørke øyenbryn og mørk øyensminke, men alle jeg ser det på har brune øyne og svart hår. Jeg har mørkebrunt hår (farget såklart), men helt lyse øyenbryn og helt lys hud. Kan jeg da bruke slik sminke?
mylittlecat Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Hvis du har farget håret ditt mørkt, ser det veldig mye bedre ut om du spanderer farge på øyebrynene og Ellers synes jeg bruntoner, alt fra lyse til brunsort er lekkert til blå øyne, det fremhever den blå fargen. Du må bare finne tonene som passer din blåfarge og hudfarge.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Ja men da ville jeg tegnet opp brynene litt og;) Anonymous poster hash: 28464...bfe
mylittlecat Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Et sminkekurs hos en hudpleier er forresten en gull verdt investering om du trenger tips til teknikker pg hva som passer deg! Lykke til, sminke er gøy!!
Salvador Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Åååh, det er så fantastisk pent med mørk sminke på jenter med knall blå øyne! Kjør på! prøv deg frem, sot øynene, farg bryn så de matcher håret, mørk brun øyenskygge er dødslekkert!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 smink øyenbrynene mørkere (match hårfargen din så godt du kan) - bronsefarger fremhever blå øyne - jeg har lyst hår, lys hud og blå øyne, når jeg skal på fest lager jeg ofte sota øyne med helt mørke farger, blir kjempebra! (pass på å ha ha leppene nøytrale når du kjører mye øyensminke - eller ser det bare takcy ut...) Anonymous poster hash: 48eea...9b7
Gjest cd0da Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Takk for svar Har ei venninne som er utdannet make-up artist så spurte om ho ville sminke meg en dag
Salvador Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 http://www.wikihow.com/Apply-Dark-Eye-Makeup
Natti11 Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Gå på Google og søk etter sotede øyne i bilder søket. Der er det en masse bilder med blå øyne. Kanskje du kan få litt inspirasjon . Pleier jeg å gjøre en gang i blandt når jeg vil prøve noe nytt
Salvador Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 ser at hun har brune øyne, men fant den nettsiden når jeg googlet "dark eyemakeup"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå