Gå til innhold

Uke 33+3 og lite liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en skikkelig livlig jente i magen helt frem til de siste dagene. Føler det er blitt mindre liv i det siste, men det er vel normalt når det er blitt trangere inni der?

Men idag føler jeg det har vært veldig lite. Har kjent noen svake dult tre-fire ganger i løpet av dagen og kjenner jeg er litt nervøs. Er nr 3 hos meg, så skal litt til før jeg engster meg altså.. 

Er det normalt eller er det grunn til å ringe føden? Har prøvd å drikke cola med isbiter og fikk bittelitt respons da før det ble stille igjen. Har litt brystsmerter også, men det har jeg hatt tidligere i sv.skapet, muligens det kommer nå for jeg er litt engstelig. 

Ringe eller ikke? Har jo kjent henne i dag, har ikke vært helt stille. 

Anonymous poster hash: 60c98...977
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er urolig, så ringer du- enkelt :)

Anonymous poster hash: 585bc...5df
Skrevet

Ring! Er du i tvil, RING! Alltid. Heller en gang for mye...

Skrevet

Har vært sånn 5-6 spark nå, men så lite i forhold til hva det pleier, men jeg kjenner jo hun lever? 

Som regel er det sånn at jeg føler hele magen skal sprekke for hun sparker så hardt.

HI

Skrevet

Ring! Tenk på hvordan du føler det om det er noe galt å du ikke sjekket? Er ikke sikkert du må inn på sjekk selv om du ringer.

Skrevet

Ring! Min baby ble aldri roligere, selvom det ble trangere inni der. Så jeg ville ringt!

Anonymous poster hash: e920a...0a8
Skrevet

Du skal ringe selv om det er bevegelse, om aktiviteten har gått plutselig eller drastisk ned. Det skal alltid sjekkes opp, og om du får en sjekk og alt står bra til, er ingenting bedre enn det..! :)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Min ble rolig i noen dager og jeg ble veldig redd til slutt, grunnen til det var for han hadde snudd seg riktig vei,men alltid ring hvis du er redd

Skrevet

Stol på magefølelsen din! Ring å hør med dei. Skal ikke gå å engste deg!!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 0aed3...eae
Skrevet

Jeg opplevde det i mitt andre sv skap i uke 36.

Heldigvis hadde jeg time hos jm den dagen. Hun sa at mindre enn 5 ganger i løpet av dagen (dagen, ikke døgnet) så ville hun ha sparketest.

Symfysemålet mitt hadde flatet litt ut og jeg hadde bare kjent en gang mellom kl 7 og 11, så vi ble sendt ned og bedt om å drikke kaldt og mye sukkerholdig drikke.

De da sparketest og ultralyd. Alt var fint og de hadde ingen forklaring på hvorfor babyene av og til blir så rolige. Det kunne være noe galt, og alt kunne være fint. Derfor ville de a

lltid sjekke så langt uti sv skapetJeg fikk også beskjed om at hvis det ikke tok seg opp eller ble slik flere ganger skulle jeg ringe klinikken direkte for de ville sjekke igjen.

Ring!

Anonymous poster hash: 667e1...33f

Skrevet

Vi fikk plutselig uventet besøk ikveld, så fikk aldri ringt, men nå er det masse liv akkurat som de andre dagene så da slår jeg meg til ro med det, er vel greit det? Sparker veldig hardt nå og turner godt :)

HI

Skrevet

Det er feil å si at en baby sparker mindre med mindre plass. Andre bevegelser er ok, men ikke mindre.

Ikke for å skremme deg altså, men ring! Mest sannsynlig får du komme på sjekk og se at babyen ligger anderledes og at dette er grunnen til mindre aktivitet.

Hilsen ei som har mista ei nydelig jente før termin..

Anonymous poster hash: b351a...76e
Skrevet

Ville fortsatt ringt i morgen jeg!

Anonymous poster hash: 0aed3...eae
Skrevet

Ville dere ringt imorgen altså? Det er full fres i magen her nå. Men skal ikke på kontroll før om en uke. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...