Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Er de flinke, strenge, håpløse osv. Jeg har tatt på meg å trene et lag, men er litt usikker på hva jeg skal legge vekt på. Håper å få noen tips. Anonymous poster hash: cc844...c5d
Gjest Julia1984 Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Supre alle 3!!! Flinke, omsorgsfulle, motiverende og rause! For ikke å glemme har de mye humor!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Har barn som er 8år og der er trenerene supre. De er flinke til å inkludere alle og muntre opp alle. Har hørt veldig mye om fotballen her, om hvor mange barn som blir benkslitere fra de begynner. Dette skjer heldigvis ikke hos jenta mi, for der spiller alle. Strenge er ikke trenerene, for de ønsker å gjøre fotball til en morsom ting og ikke gravalvorlig. Alvorlig kan det bli når de blir større, men ikke nå som de er små. Har ett barn på korps, der er instruktøren streng men samtidig ikke. Alle ungene lærer fort hva som forventes av de, og når alle oppfører seg så har de tid til mer lek og morro. Lek har de selv om de spiller i korps, men ikke akkurat sisten. Mitt barn syns ikke instruktøren er streng, hun stortrives. Anonymous poster hash: 3d42c...436
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jeg syns han er en forbanna bedriten idiot som jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt! Da hadde jeg spart meg for masse dritt! Skal sies at det er eksmannen min som er treneren til sønnen min, og jeg har måttet dra han for retten nå. Finnes ikke en mann på denne jord som klarer å provosere mer enn ham. Men de andre foreldrene syns han er flink til å lære ungene å spille fotball, han er selv en dyktig fotballspiller. De liker bare ikke temperamentet hans, de liker ikke måten han brøler til dem på.. (Temperamentet hans er en av tingene rettssaken dreier seg om). De syns det er litt for alvorlig. De er 6-7 år. Men ellers en dyktig trener, og ungene lærer masse og har blitt flinke på kort tid. Anonymous poster hash: 69ae7...cb9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Karatetrener, og han er fantastisk ! Sinnsykt streng, rettferdig og autoritær. Det finnes ikke mange sånne. Anonymous poster hash: 34b08...202
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Ikke vær for streng hvertfall,da mister de fort motet. Anonymous poster hash: 6efbe...74c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Hun er verdens beste trener og mennesker! Digger henne virkelig. Finner alltid en ting hos hvert barn som det er flink til og fokuserer og jobber utifra det. Er opptatt av å snakke med hvert eneste barn på hver trening, så alle skal føle seg inkludert. Skikkelig omsorgsfull, men samtidig streng så ikke det er noen få barn som tar kontrollen over treningen. Anonymous poster hash: 29e97...120
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå