3 i april Skrevet 23. september 2013 #27 Skrevet 23. september 2013 Fikk ikke med meg siste svaret gitt men gøy for deg da masse deilig trim framover på deg da )))))
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #28 Skrevet 23. september 2013 Fikk ikke med meg siste svaret gitt men gøy for deg da masse deilig trim framover på deg da ))))) hahaha...håper jo det. hjelp...er det mulig. han er den eneste som har gitt meg orgasme på den måten og har aldri følt meg så levende før. vi klaffet perfekt. Anonymous poster hash: 360bf...8ac
♥Nemi♥ Skrevet 23. september 2013 #29 Skrevet 23. september 2013 Åh, haha, kjenner jeg lever litt på andres singelhistorier :-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #31 Skrevet 23. september 2013 Har hatt dårlig sex i mange år nå pga et dårlig forhold. Hadde ingen forventninger og bare ble med han hjem fordi han var så flott...hehe. Og så hadde vi den saken, trodde ikke det gikk an? Jeg bare slappet helt av og lot kroppen styre. Jeg får sjelden orgasme i det hele tatt og jeg fikk 5 stk....helt sykt. Gleder meg til neste gang. Håper det er like bra da:/ HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #32 Skrevet 23. september 2013 den sexen, ikke saken...haha Anonymous poster hash: 360bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #33 Skrevet 23. september 2013 Så bra, HI! Den som intet våger intet vinner Her er det nettopp blitt slutt med han jeg har hatt den beste sexen ever med.... men det har vært verd det tross sorgen i etterkant. Oppdaget at kroppen min var i stand til de utroligste ting med riktig mann. Ved ett tilfelle kom jeg til 14 big O's i løpet av 3-4 timer en natt. Jeg som aldri har hatt mer enn én orgasme tidligere, og gjerne har slitt for å få den ene også. Kanskje ikke rart jeg følte meg fyllesyk hele dagen etterpå Sjokkartet fyllesykfølelse med det største og mest fornøyde katte-har-fått-fløte-gliset som noensinne er sett Jeg håper det er mulig å finne en slik match flere ganger + riktige følelser for begge på toppen. Kos deg masse med den gode sexen, HI!!! Synes du er tøff som våget å kontakte ham. Så nyt og bare kjenn på gleden ved det Anonymous poster hash: 48975...dd5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #34 Skrevet 23. september 2013 Så bra, HI! Den som intet våger intet vinner Her er det nettopp blitt slutt med han jeg har hatt den beste sexen ever med.... men det har vært verd det tross sorgen i etterkant. Oppdaget at kroppen min var i stand til de utroligste ting med riktig mann. Ved ett tilfelle kom jeg til 14 big O's i løpet av 3-4 timer en natt. Jeg som aldri har hatt mer enn én orgasme tidligere, og gjerne har slitt for å få den ene også. Kanskje ikke rart jeg følte meg fyllesyk hele dagen etterpå Sjokkartet fyllesykfølelse med det største og mest fornøyde katte-har-fått-fløte-gliset som noensinne er sett Jeg håper det er mulig å finne en slik match flere ganger + riktige følelser for begge på toppen. Kos deg masse med den gode sexen, HI!!! Synes du er tøff som våget å kontakte ham. Så nyt og bare kjenn på gleden ved det Anonymous poster hash: 48975...dd5 Gjorde du??? WOW!!! Enig med det. Kan ikke forstå at jeg turde selv. hehe Men etter å ha levd i maaange år i et dårlig forhold som gav meg lite så tenker jeg søren heller, jeg er 30 år, singel, ser fortsatt bra ut og vil rett og slett bare ha det litt morsomt. Hvorfor ble det slutt med din elsker? HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #35 Skrevet 23. september 2013 Så bra, HI! Den som intet våger intet vinner Her er det nettopp blitt slutt med han jeg har hatt den beste sexen ever med.... men det har vært verd det tross sorgen i etterkant. Oppdaget at kroppen min var i stand til de utroligste ting med riktig mann. Ved ett tilfelle kom jeg til 14 big O's i løpet av 3-4 timer en natt. Jeg som aldri har hatt mer enn én orgasme tidligere, og gjerne har slitt for å få den ene også. Kanskje ikke rart jeg følte meg fyllesyk hele dagen etterpå Sjokkartet fyllesykfølelse med det største og mest fornøyde katte-har-fått-fløte-gliset som noensinne er sett Jeg håper det er mulig å finne en slik match flere ganger + riktige følelser for begge på toppen. Kos deg masse med den gode sexen, HI!!! Synes du er tøff som våget å kontakte ham. Så nyt og bare kjenn på gleden ved det Anonymous poster hash: 48975...dd5 Gjorde du??? WOW!!! Enig med det. Kan ikke forstå at jeg turde selv. hehe Men etter å ha levd i maaange år i et dårlig forhold som gav meg lite så tenker jeg søren heller, jeg er 30 år, singel, ser fortsatt bra ut og vil rett og slett bare ha det litt morsomt. Hvorfor ble det slutt med din elsker? HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac Vi var sammen, ikke bare elskere. Men, han kom inn i 40-årskrisa eller noe lignende. Fra at tilsynelatende alt var bra (han selv som sa det) så var det plutselig slutt. Ingen andre involvert. Men han og en kompis som også akkurat har gjort det slutt like brått med dama si flyr nå rundt på de villeste gutteturer rundt om i verden. Så ikke en gang tidenes sexopplevelser kan tydeligvis holde på en mann hvis panikken tar ham - han sier også selv at han aldri har hatt det slik seksuelt som vi har hatt det. Ikke noe veldig vilt eller kinky, men likevel bare så vanvittig bra, aldri kjedelig, mye nytt. Men først og fremst bare nytelse for oss begge to. Begge var veldig opptatt av at den andre skulle ha det godt og begge var veldig oppmerksom på hva den andre likte og ikke likte. Blir vanskelig for noen ny å toppe noe slikt :/ Men som sagt, jeg har oppdaget at kroppen min er i stand til det utroligste. Og det har betydd mye for meg og min følelse av meg selv. Jeg har alltid hatt mye lyst, men har slitt med å få orgasmer. Og når jeg fikk det til, så var det likevel aldri mer enn én..... før nå Men, det er visst mulig å få maaange Ble jo litt bortskjemt med å stadig få 4-5 hver gang.... Husker en gang vi begge var ganske slitne, den kvelden var det "bare" en, og det var den kvelden ganske deilig Ha-ha... høres rart ut å fortelle dette! Poenget er vel egentlig at man aldri skal gi opp å få det godt seksuelt, man kan stadig oppdage nye, gode aspekter ved egen kropp, og man kan få det godt seksuelt og oppnå orgasmer selv om man har slitt med det tidligere. Så nyt elskeren din for absolutt alt det er verdt, HI! Du fortjener det virkelig etter å ha vært i mange år i et dårlig forhold! Du kommer nok til å få en fantastisk høst! Gjør underverker med alle følelser om man har noen å ha god sex med Anonymous poster hash: 48975...dd5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #36 Skrevet 23. september 2013 Definitivt JA.. no guts, no glory Anonymous poster hash: 93ad2...eb9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #37 Skrevet 24. september 2013 Fikk svar!! Og han ville også gjenta det. :=) Anonymous poster hash: 360bf...8ac Så bra Kos deg med deilig sex fremover! Anonymous poster hash: 3c20e...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå