Gå til innhold

Sende SMS til ONS eller ikke???!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et ONS i helgen. Er nettopp blitt singel etter et laaaangt forhold og er kun intressert i og evt ha en fast elsker.

Denne ONS er det beste jeg hatt. Fantastisk sex....rett og slett. Går enda å smiler. Blir det teit å sende en sms til han å spør om vi skal treffes igjen for sex? Eller hvordan skriver jeg det? KUN intressert i sex. Ikke sikkert han er, men skader det å prøve??

Glemte å spør etter nummeret , men har fullt navn.........

Beste sexen jeg har hatt i mitt liv:P

Anonymous poster hash: 360bf...8ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! Send han melding! Bare husk å være klar og tydelig på hva du ønsker :)

Du har ingenting å0og tape!:)

Anonymous poster hash: 3c20e...885

Skrevet

ONS med trykk på O, så nei.. desperat...

Anonymous poster hash: 84088...d86
Skrevet

Kjør på! Send han melding! Bare husk å være klar og tydelig på hva du ønsker :)

Du har ingenting å0og tape! :)

Takk. :) Fikk samme rådet av en venninne nettopp så jeg gjør det........haha

Hva skal jeg skrive? Hei, takk for at du gav meg 5 orgasmer hahaha..snakkes vi igjen?? haha...neida

HI

Skrevet

Heter han Jan?

Anonymous poster hash: 2ccb3...fa4

Skrevet

hahaha......jan banan amadeus sebastian!! not:)

Skrevet

Begynner han på O ;-)

Anonymous poster hash: 3d5ed...14d

Skrevet

Tipper han begynner på R ;)

For han elsker ONS og er good i sengen :P

Anonymous poster hash: c29e6...10a
Skrevet

Kjør på! Send han melding! Bare husk å være klar og tydelig på hva du ønsker :)Du har ingenting å0og tape! :)Anonymous poster hash: 3c20e...885

Takk. :) Fikk samme rådet av en venninne nettopp så jeg gjør det........hahaHva skal jeg skrive? Hei, takk for at du gav meg 5 orgasmer hahaha..snakkes vi igjen?? haha...neida HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac

Hehe, ja hvorfor ikke? ;)

Hva med:

Hei! Takk for de 5 orgasmene i helgen. Kanskje vi kan gjenta det en dag? ;)

Synes det er lov å være rett på og si ting som det er ;) du vil jo kun ha sex, da er det ingen vits i å bruke tid på annet tull :D

Hold oss oppdatert!

Skrevet

Nei han begynner på N....haha

HI

Skrevet

Kjør på! Send han melding! Bare husk å være klar og tydelig på hva du ønsker :)Du har ingenting å0og tape! :)Anonymous poster hash: 3c20e...885

Takk. :) Fikk samme rådet av en venninne nettopp så jeg gjør det........hahaHva skal jeg skrive? Hei, takk for at du gav meg 5 orgasmer hahaha..snakkes vi igjen?? haha...neida HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac

Hehe, ja hvorfor ikke? ;)

Hva med:

Hei! Takk for de 5 orgasmene i helgen. Kanskje vi kan gjenta det en dag? ;)

Synes det er lov å være rett på og si ting som det er ;) du vil jo kun ha sex, da er det ingen vits i å bruke tid på annet tull :D

Hold oss oppdatert!

haha...tør ikke. tenk om jeg sender feil:P Men ingen har noen gang gitt meg 5 orgasmer noen gang. det var helt fantastisk...jeg har gangsperr enda hehe. Og jeg er egentlig ganske sjenert i sengen, men han fikk meg til å bare slappe av....visste ikke at jeg kunne få så mange orgasmer en gang. hehe

HI

Skrevet

Hehe, ja hvorfor ikke? ;)Hva med:Hei! Takk for de 5 orgasmene i helgen. Kanskje vi kan gjenta det en dag? ;)Synes det er lov å være rett på og si ting som det er ;) du vil jo kun ha sex, da er det ingen vits i å bruke tid på annet tull :DHold oss oppdatert!Anonymous poster hash: 3c20e...885

haha...tør ikke. tenk om jeg sender feil:P Men ingen har noen gang gitt meg 5 orgasmer noen gang. det var helt fantastisk...jeg har gangsperr enda hehe. Og jeg er egentlig ganske sjenert i sengen, men han fikk meg til å bare slappe av....visste ikke at jeg kunne få så mange orgasmer en gang. hehe  HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac

Hurra for god sex! Akkurat derfor kan du ikke la sjansen gå fra deg!

Hva med en "mildere versjon" som f.eks: hei! :) takk for sist. Lyst å gjenta det en gang? + noe så han forstår at det er deg.

Da er det ingen krise om du sender feil.

Gjør det, gjør det! :D

Skrevet

Hehe, ja hvorfor ikke? ;)Hva med:Hei! Takk for de 5 orgasmene i helgen. Kanskje vi kan gjenta det en dag? ;)Synes det er lov å være rett på og si ting som det er ;) du vil jo kun ha sex, da er det ingen vits i å bruke tid på annet tull :DHold oss oppdatert!Anonymous poster hash: 3c20e...885
haha...tør ikke. tenk om jeg sender feil:P Men ingen har noen gang gitt meg 5 orgasmer noen gang. det var helt fantastisk...jeg har gangsperr enda hehe. Og jeg er egentlig ganske sjenert i sengen, men han fikk meg til å bare slappe av....visste ikke at jeg kunne få så mange orgasmer en gang. hehe  HI Anonymous poster hash: 360bf...8ac

Hurra for god sex! Akkurat derfor kan du ikke la sjansen gå fra deg!

Hva med en "mildere versjon" som f.eks: hei! :) takk for sist. Lyst å gjenta det en gang? + noe så han forstår at det er deg.

Da er det ingen krise om du sender feil.

Gjør det, gjør det! :D

Ok. Ja den var jo grei?? Hadde jo vært utrolig kipt hvis jeg sender feil og sms havner hos en gift mann liksom hehe. Men skal jeg prøve den setningen der altså?? hjelp hehe

Skrevet

Selvfølgelig kan du det! Jeg er sammen med ONS'en min på tiende året jeg ;) Jeg var overhodet ikke interessert, men sexen var fantastisk så jeg gikk med på å møte han en gang til ;) Så ble det en gang til, og en gang til...

Anonymous poster hash: 487d3...4d7

Skrevet

Nå sender jeg SMS!!

Skrevet

Hurra for god sex! Akkurat derfor kan du ikke la sjansen gå fra deg!Hva med en "mildere versjon" som f.eks: hei! :) takk for sist. Lyst å gjenta det en gang? + noe så han forstår at det er deg.Da er det ingen krise om du sender feil.Gjør det, gjør det! :DAnonymous poster hash: 3c20e...885

Ok. Ja den var jo grei?? Hadde jo vært utrolig kipt hvis jeg sender feil og sms havner hos en gift mann liksom hehe. Men skal jeg prøve den setningen der altså?? hjelp hehe Anonymous poster hash: 360bf...8ac

Hehe, gjør det! :) håper du gjennomfører og får det svaret du ønsker :D

Skrevet

Nå sender jeg SMS!! Anonymous poster hash: 360bf...8ac

Jeej :)

Skrevet

Det må være Nils!

Skrevet

Det må være Nils!

hahaha.nei. 

Skrevet

Sendte for 5 min siden nå. Ikke fått svar.:(((( Han svarer nok ikke:( Men jeg har da i alle fall prøvd. Har jo ingenting å tape nå som eg er singel å bare ute etter litt fun:)

Men håper jo han svarer da....hehe, men tror ikke det...

HI

Skrevet

Så stas! Krysser fingrene for at han svarer. Sånne vokser ikke på trær! (Har akkurat funnet en sånn sjøl...hoho!)

Anonymous poster hash: f6ce3...09c
Skrevet

Noen som er spente?????'

HI

Skrevet

Fikk svar!!

Og han ville også gjenta det. :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...