Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 At en alenemor til ei på femår jobber to tre dager i uken (ettermiddagen) pluss to helger i måndt og er 100 % student på dagtid? I forhold til tid med barnet, tenker jeg på. Anonymous poster hash: 4e9d6...95b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 At du har mye å gjøre. Anonymous poster hash: c25a7...9cd
Slalotte Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Syns synd på deg og at du kanskje trenger en pust i bakken.. men at det er nødvendig for fremtiden..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jeg har selv dårlig samvittighet fordi vi får liksom så lite tid sammen. men vil ikke slutte skolen heller. dette er jo ikke en varig løsning, men iallefall til neste sommer. kommer jenta mi til og føle jeg aldri er der? Mamma jobbet alltid mye. jeg selv var mye alene, til og med i høytider som julaften. men tror dere jenta mi takler dette ett års tid? Anonymous poster hash: 4e9d6...95b
trollemor86 Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Det tror jeg absolutt er verdt det! Både hun og du tjener på det i fremtiden. Da får du muligens en bedre betalt jobb å slipper ekstrajobbing senere
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Det er jo fagbrevet som er motivasjonen for at jeg gjør det. bedre lønnsvilkår osv :-) men jah joh. godt pg få positive tilbakemeldinger på det. Anonymous poster hash: 4e9d6...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå