granatepla Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg skal kjøpe meg en bruktbil gjennom et firma. Bilen er annonsert til 27.900 (inklusive omregistreringsavgift og årsavgift), men jeg vil jo gjerne få bilen så billig som mulig ;-) Hvordan går jeg fram når jeg skal prute på prisen? Ringe og si at jeg har 25.000 til rådighet? Og ville dere ha prutet i dette tilfellet? Bilen selges jo gjennom et firma, så jeg vil tro at den er priset høyt mtp pruting? Mvh Bilkjøpejomfru ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Hehe bare prut du:) Anonymous poster hash: 29720...c4c
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Hva om du drar og ser på den, og finner feil ved den og prøver å prute ned prisen på den måten. Du burde ikke si hvor mye du har, nei.. Anonymous poster hash: 30c00...cd0
granatepla Skrevet 23. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2013 Takk for svar! Jeg drar med meg pappa for å se på bilen på onsdag, har avtale om prøvekjøring da.. Dette med pruting er ekkelt for en litt beskjeden nordmann ;-)
Stina <3 Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Jeg har prutet på alle biler jeg har kjøpt. Jeg hadde først sett på bilen og prøvekjørt den. Etter det hadde jeg sagt at jeg tar den for 20 000,- Er du heldig sier de ok. Hvis ikke blir dere sikkert enig i en pris. Etter det forhandler du deg frem til å få omregistrering og årsavgift inkludert i prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå