Gå til innhold

Andre som synes Ellos har drittkvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sint på meg selv som har kjøpt formløse bukser, overdeler som blir dobbelt så vid etter en dags bruk, og som klør. Liftgardiner som har skjeve sømmer, og umulig å montere. Sengetepper som revner osv. Bare jeg som er misfornøyd? For ikke å snakke om de store størrelsene. Enorme utringninger i hals og under armene. Takker for meg som kunde nå :(

Anonymous poster hash: dad8a...1bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Noe er ikke helt som forventet, men det returnerer jeg. Er fornøyd med det meste jeg har bestilt derfra.

Anonymous poster hash: 3927f...5bc

Skrevet

Kommer helt an på hva du legger i uttrykket at "Ellos har drittkvalitet".
Ellos fører mange merker.
Noen dårlige, andre gode.
Ja, Ellos har noen klær av dårlig kvalitet, men de har også mye av god kvalitet

Anonymous poster hash: cf961...2b0
Skrevet

Synes generelt at alle rene postordre butikker(klær) jeg har prøvd har skikkelig dritt kvalitet. Ellos også...

Skrevet

Synes generelt at alle rene postordre butikker(klær) jeg har prøvd har skikkelig dritt kvalitet. Ellos også...

Ja, Ellos er et rent postordre firma, men mange av merkene de har der kan man fint kjøpe i butikk

Anonymous poster hash: cf961...2b0

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Noe er ikke helt som forventet, men det returnerer jeg. Er fornøyd med det meste jeg har bestilt derfra.

Anonymous poster hash: 3927f...5bc

Samme her, fornøyd med mye.

Skrevet

Sint på meg selv som har kjøpt formløse bukser, overdeler som blir dobbelt så vid etter en dags bruk, og som klør. Liftgardiner som har skjeve sømmer, og umulig å montere. Sengetepper som revner osv. Bare jeg som er misfornøyd? For ikke å snakke om de store størrelsene. Enorme utringninger i hals og under armene. Takker for meg som kunde nå :(

send klage! Jeg er fornøyd med mine produkter derifra, sett bort fra dårlig sending.. 

Skrevet

Jeg har vært misfornøyd med mye av barneklærne jeg har kjøpt der, de er ofte rare i størrelsen, og slites veldig fort.

Men jeg har kjøpt mye til meg selv som jeg er fornøyd med, blant annet en del fra Zizzi.

Skrevet

De har jo haugevis med ulike merker da, og en Puma genser fra Ellos holder da samme kvalitet som en Pumagenser fra sportsbutikken.

Noen av merkene er nok dårligere enn andre da, men blir feil å si at Ellos har dårlig kvalitet jevnt over.

Anonymous poster hash: 06e1b...9d5
Skrevet

Jeg kjøper stort sett bare esprit og vertbaudet fra ellos og har bare gode erfaringer med de :)

Skrevet

Tenker ikke på merkeklærne da, men litt tykkere gensere, cardiganer osv.

Skrevet

Det er et av merkene som selges på Ellos som har skikkelig dårlig kvalitet. Kjempefine klær, helt til de brukes eller vaskes. Har irritert meg mange ganger over det. Men de er jo veldig billige også.

Anonymous poster hash: f5a3a...6f1
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt så mye på ellos, men har kjøpt gardiner til stua: veldig fornøyd (ikke så billige heller da, så de var vel kvalitet..) og et møbel som jeg også er veldig fornøyd med :)

Prøvde meg på babytøy, men det ble retur. Bodyer i str 56 var mer str prematur..

Skrevet

Syns Ellos er helt topp! Lo av Ellos før, men nå har jeg bestilt alt fra tepper til klær til møbler.. Ulik kvalitet, men isåfall helt kurant å returnere.

Teppet er feks. helt toppers!

Og klærne og.

Og det geniale er at du faktisk kan spekulere i det aktuelle tilbudet de har, og få kjøpt gode klær, merker og alt, meget billig! :)

Anonymous poster hash: d0ba5...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...