Gå til innhold

oppgitt over ei jeg trodde var god vennine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde avtale om å møtes i dag. Jeg dro dit vi skulle møtes. Hadde 45 min kjøretur. Men gledet meg til voksen tid(lenge siden sist)

Når jeg kom dit så fant jeg henne ikke. Ventet i en time. Ringte henne flere ganger men hun tok ikke tlf.

Nå ser jeg hun er aktiv på facebook og leser mine meld til ho. men ho svarer ikke.

Utblåsning.

Anonymous poster hash: 9ed58...27c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennine?

Anonymous poster hash: beea4...f4b
Skrevet

Jaja. Kanskje det har skjedd noe. Veldig dårlig gjort. Si det til henne. Hvis hun er venninnna di så kan du det. 

Anonymous poster hash: e0f58...85f
Skrevet

Da hadde jeg blitt mer bekymret enn sur! Herlighet. Ting kan skje, kanskje det er noe hun strever med som du ikke vet?

Anonymous poster hash: 462fc...dba

Skrevet

Hadde vært skuffet jeg også. Hadde ei venninne som stadig vekk glemte avtaler, og i stedet for å innrømme det og beklage, ignorerte hun meg, sannsynligvis i håp om at jeg skulle glemme det. Skikkelig irriterende. Hadde jeg i det minste vært kjent for å bli sint for slike ting...

Anonymous poster hash: f44eb...6a1
Skrevet

Hadde latt være å snakket mer om det siden hun overser beskjeder og telefoner. Men jeg hadde heller ikke avtalt mer med henne. Om hun hadde spurt om å møtes hadde jeg gitt beskjed at det fikk skje hos meg siden du ikke møtte opp eller ga beskjed sist

Anonymous poster hash: 56fde...9ed
Skrevet

Høres merkelig ut...! Hun bør ha en god forklaring og ta kontakt i løpet av de neste dagene, hvis ikke hadde jeg blitt kraftig irritert.

Anonymous poster hash: 52cf9...da7
Skrevet

Da hadde jeg blitt mer bekymret enn sur! Herlighet. Ting kan skje, kanskje det er noe hun strever med som du ikke vet?

Jada, ting kan skje. men har man en avtale sier man ifra. Eneste som er godkjent for å ikke gi beskjed da er noe ekstremt akkutt som skulle skje. Når man i tillegg leser meldinger på facebook og ikke svarer, da er man bare kjip.

Høres ut som en tidligere venninne av meg..  Vi er i alle fall ikke venner lengre!  Hater folk som ikke holder avtaler!

Skrevet

Jada, ting kan skje. men har man en avtale sier man ifra. Eneste som er godkjent for å ikke gi beskjed da er noe ekstremt akkutt som skulle skje. Når man i tillegg leser meldinger på facebook og ikke svarer, da er man bare kjip.

Høres ut som en tidligere venninne av meg.. Vi er i alle fall ikke venner lengre! Hater folk som ikke holder avtaler!

Eneste som er godkjent? Ja så du mener det du. Er det allemanns fasit det da? Hva om vedkommende har panikkangst uten at noen vet om det? Er ikke DET akutt nok? Man har ikke meldeplikt til noen uansett. Så da får det være opp til hver enkelt hvordan de takler det. Men syns folk skal tenke seg om to ganger før de halshugger en stakkar som kanskje har en veldig god grunn men ikke tør/kan/vil si ifra. Syns folk skal være litt mer ydmyke.

Skrevet (endret)

Høres ut som en tidligere venninne av meg.. Vi er i alle fall ikke venner lengre! Hater folk som ikke holder avtaler!

Eneste som er godkjent? Ja så du mener det du. Er det allemanns fasit det da? Hva om vedkommende har panikkangst uten at noen vet om det? Er ikke DET akutt nok? Man har ikke meldeplikt til noen uansett. Så da får det være opp til hver enkelt hvordan de takler det. Men syns folk skal tenke seg om to ganger før de halshugger en stakkar som kanskje har en veldig god grunn men ikke tør/kan/vil si ifra. Syns folk skal være litt mer ydmyke.

Joda det er grunn nok det, men tør man ikke si noe burde man komme opp med en fin løgn. Ikke bare gi blanke f. Det er respektløst, og sånn behandler man ikke venner uansett. Bryter man en avtale, så gir man beskjed. I alle fall unnskylde seg! 

Å la være å møte opp, for så å ikke gidde å svare? Nei vettu hva. Uansett hvor skjult syk man skulle være da, velger man jo selv å være venneløs om man skal behandle de man har så dårlig. 

"man har ikke meldeplikt til noen" ? Det har man vel... Hvis man har laget en avtale, vil jeg faktisk si at man har meldeplikt hvis noe dukker opp så man ikke kan møte opp. Ikke la en annen stakkar sitte ute å vente, og vente, og vente, bli bekymret, og kaste bort halve dagen fordi et vedkommende ikke har vett nok til å si ifra!

Endret av Skeptisimo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...