Apple80 Skrevet 23. september 2013 #1 Del Skrevet 23. september 2013 Her tar han med seg poden på div lekeplasser i området og er stort sett ute hele dagen. Men han møter aldri barn på samme alder,så hvor er de hen? Han er 10-11mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 23. september 2013 #2 Del Skrevet 23. september 2013 Jeg er fremdeles hjemme med min på 11 mnd. Vi går i åpen bhg et par ganger i uka. Men ellers kan jeg jo lure på det samme som deg.... ikke så mange andre småbarn vi ser ute.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 23. september 2013 #3 Del Skrevet 23. september 2013 Min mann har hatt permisjon to ganger tidligere, i en god del måneder faktisk, fra åtte, ni måneders alder. Han har gått mye i åpen barnehage, flere dager i uka. Ellers har de vært hjemme og gjort forefallende ting i huset. Jeg har selv aldri følt behovet for å dra med meg de under ett år på lekeplass. Det er kanskje andre som tenker det samme? For de som ikke går så er det ikke alltid så mye å finne på utendørs, spesielt ikke vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 23. september 2013 #4 Del Skrevet 23. september 2013 Her må han ut på to trilleturer om dagen for å få henne til å sove. Han skal begynne sin "permisjon" ( Ulønnet fri) om ca. 4 uker. Håper han bruker god tid ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 23. september 2013 #5 Del Skrevet 23. september 2013 Her jeg bor (sentralt i Oslo) ser jeg ofte menn på trilleturer og på kafe. En fyr her har en barselgruppe han fyker rundt med.Mannen min skal ha sin andre runde med perm om en måned. Vet ikke hva han skal finne på og han lurer veldig selv. Men han snakker om å besøke jobben ganske ofte. Kollegene hans digger datteren vår, nemlig Når mann og baby er alene er de ofte på tur, så det blir vel sikkert litt av det og.Kan ikke se for meg at han kommer til å henge på åpen barnehage og babysang, men skal aldri si aldri.Ikke at jeg har fulle avtalebøker i permisjonen selv, altså, så jeg "krever" ikke så mye av gubben. Så lenge mini har en meningsfull hverdag med opplevelser og kos så går det bra!Blir vel hakket mer krevende når jeg overtar stafettpinnen etter jul og skal være hjemme med en aktiv og vilter jente på over året:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette1987 Skrevet 5. oktober 2013 #6 Del Skrevet 5. oktober 2013 Mannen min jobber offshore og skal ta permisjonen sin i friperioden.. Så her kommer vel alt til å være som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madolyn Skrevet 5. oktober 2013 #7 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nå den første uka har pappaen vært mest hjemme med babyen. Bare for å bli enda bedre kjent i rolige omgivelser, masse lek med ansikt mot ansikt, mye nærhet og litt bæring i f eks angelpack bæreselen. Og lillebror storkoser seg Pappaen gjør så mye annerledes enn meg og det er moro å se. Han har lastet ned masse babymusikk til ipad'en og dratt frem litt av storebrors leker på babygymmen. Han syns det er litt ekkelt å måtte smake på morsmelka mi når han skal lage grøt og flasker men det går seg til hehe! Og de skal på babysvømming på torsdagene. Pappaen skal være hjemme i 9 mnd så de har masse tid til å kose seg sammen. Babyen er 5 1/2 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #8 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nå den første uka har pappaen vært mest hjemme med babyen. Bare for å bli enda bedre kjent i rolige omgivelser, masse lek med ansikt mot ansikt, mye nærhet og litt bæring i f eks angelpack bæreselen. Og lillebror storkoser seg Pappaen gjør så mye annerledes enn meg og det er moro å se. Han har lastet ned masse babymusikk til ipad'en og dratt frem litt av storebrors leker på babygymmen. Han syns det er litt ekkelt å måtte smake på morsmelka mi når han skal lage grøt og flasker men det går seg til hehe! Og de skal på babysvømming på torsdagene. Pappaen skal være hjemme i 9 mnd så de har masse tid til å kose seg sammen. Babyen er 5 1/2 mnd Han må da ikke smake på den? Tenker du på temp? La han helle noen dråper på undersiden av håndleddet (der huden er tynnest) i stedet, er fullgodt for å kjenne etter på temperaturen Anonymous poster hash: 0c657...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna08 Skrevet 7. oktober 2013 #9 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nå det en stund til mannen min skal ut i perm, men han har vært det to ganger før. Begge gangene han har gått ut i perm så har babyene krabbet så da har han dratt dem med på åpen bhg. Og begge ganger har han truffet andre fedre der og etterhvert har de fått såpass kontakt at de har møttes utenom bhg. To av dem er fortsatt kompisene hans Vår mellomste var verdens mest tålmodige og kunne leke for seg selv på gulvet i evigheter så i permisjon med henne fikk han gjort en del småting på huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #10 Del Skrevet 7. oktober 2013 de er en del hjemme, leker og slapper av og steller hjemme.. de leverer og henter storesøster i barnehagen de handler og lager middag de går på tur, er i åpen barnehage, og ellers rundt omkring Anonymous poster hash: c201e...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå